پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۲:۱۷
کد خبر: ۱۰۲۶۲۳
|
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۸
با داوری تورج شعبانخانی، نیکان ابراهیمی، قاسم افشار و سعید امیراصلانی
مسابقه «هزارصدای پاپ» دوشنبه ۲۱ مرداد با داوری تورج شعبانخانی، نیکان ابراهیمی، قاسم افشار و سعید امیراصلانی در فرهنگ‌سرای ارسباران برگزار می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، مسابقه «هزارصدای پاپ» دوشنبه ۲۱ مرداد ساعت ۱۷ با داوری تورج شعبانخانی، نیکان ابراهیمی، قاسم افشار و سعید امیراصلانی در بخش‌های ترانه، آهنگسازی و اجرا در فرهنگ‌سرای ارسباران برگزار می‌شود.   

این برنامه با اجرای محمدرضا مقدم خواننده موسیقی پاپ به زنده‌یاد محمد نوری هنرمند بزرگ موسیقی ایران تقدیم می‌شود. اجرای آریا خواننده، آهنگساز و ترانه‌سرا و معرفی خوانندگان بااستعداد کودک و نوجوان بخش دیگر برنامه است.

هزارصدا نخستین برنامه استعدادیابی موسیقی در ایران است که با مدیریت آرش نصیری از سال ۹۲ در بخش پاپ و سال ۹۳ در بخش سنتی در فرهنگ‌سرای ارسباران فعالیت خود را آغاز کرد. امسال در ماه خرداد نیز بخش هزارصدای کودکان و نوجوانان و همچنین بخش هزارصدای شهرستان‌های این مسابقه نیز کلید خورده است.

ورود در این برنامه برای عموم آزاد است و فرهنگ‌سرای ارسباران در خیابان شریعتی، بالاتر از پل سیدخندان، خیابان جلفا واقع شده است. شماره‌های ۲۰-۲۲۸۷۲۸۱۸ برای آگاهی بیشتر اعلام می‌شود.
نظر شما