جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۰۷:۲۵
کد خبر: ۱۰۲۶۳۲
|
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۴
آیین رونمایی از دو کتاب «طلوع روز چهارم» و «حاء مشدد» سه‌شنبه ۲۲ مرداد با حضور نویسندگان در فرهنگ‌سرای رسانه و شبکه‌های اجتماعی برگزار می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، صد و بیست و هشتمین نشست زرین قلم فرهنگ‌سرای با آیین رونمایی از دو کتاب «طلوع روز چهارم» اثر فاطمه سلیمانی ازندریانی و «حاء مشدد» اثر عترت اسماعیلی با همکاری انتشارات نیستان برگزار می‌شود.

«طلوع روز چهارم» اثری است داستانی روایی که به شرح ماجرای شکافته شدن دیوار کعبه برای ورود مادر جلیل‌القدر امیرالمؤمنین علی(ع) به درون آن در زمان ولادت ایشان و در ادامه حضور چهار بانوی پاک‌دامن آسمانی بر بالین وی برای کمک به این ولادت خجسته می‌پردازد. «حاء مشدد»  با موضوع زندگی حکیمه خاتون(س) و حدیثه خاتون(س) نگارش یافته است و از روزهای پرالتهاب بعد از شهادت امام حسن عسکری و آغاز امامت امام زمان(عج)؛ روایت خود را شروع می‌کند و داستانش را با ماجرای تلاش خلیفه وقت برای یافتن امام عصر و به شهادت رساندن ایشان ادامه می‌دهد.

در این نشست مازیار میری، قاسمعلی فراست، امیر دژاکام، فاطمه سلیمانی ازندریانی و عترت اسماعیلی  به عنوان میهمانان ویژه حضور خواهند داشت. اجرای برنامه توسط اسماعیل باستانی و اجرای موسیقی به عهده ولی‌الله نوروزی خواهد بود. شیرین بینا نیز به کتاب‌خوانی خواهد پرداخت.

علاقه‌مندان برای حضور در نشست «زرین قلم» می‌توانند سه‌شنبه ۲۲ مرداد ساعت ۱۷ به فرهنگ‌سرای رسانه و شبکه‌های اجتماعی در خیابان پاسداران، خیابان شهید گل‌نبی، خیابان ناطق نوری، میدان قبا مراجعه کنند. 
نظر شما