چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۱:۳۴
کد خبر: ۱۰۲۶۳۴
|
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۸
به مناسبت فرا رسیدن عید سعید قربان و در راستای تبیین شعار سال مقام معظم رهبری مبنی بر «رونق تولید»، آکادمی گرافیک فرهنگ‌سرای فناوری اطلاعات آغاز به کار کرد.
آغاز به کار آکادمی گرافیک فرهنگ‌سرای فناوری اطلاعاتبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، آکادمی گرافیک باهدف برقراری ارتباط نرم افزارهای گرافیک با محیط کسب‌وکار و با رویکرد افزایش مهارت هنرجویان فرهنگ‌سرای فناوری اطلاعات در دوره‌های فتوشاپ کرل و ایندیزاین راه اندازی شده است.

این آکادمی شامل چهار کارگاه آموزشی ویژه و اختصاصی در زمینه چاپ، آتلیه و روتوش، طراحی وکتور و صفحه‌بندی یک کتاب مجلات است.

در آکادمی گرافیک نکات کاملاً کاربردی و اختصاصی برای تولید محتوای نمایشی یا چاپی یک محصول و نکات اختصاصی آتلیه و روتوش در فتوشاپ، طراحی در کورل و صفحه‌بندی در ایندیزاین بیان می‌شود.

این آکادمی زیر نظر محسن منصوری متخصص گرافیک کسب و کار و با همت فرهنگ‌سرای فناوری اطلاعات همزمان با عید سعید قربان آغاز به کار خواهد کرد و میزبان علاقه‌مندان حوزه گرافیک است.

برای ثبت‌نام و اطلاعات بیشتر می‌توانید به واحد آموزش فرهنگ‌سرای فناوری اطلاعات واقع در تقاطع خیابان‌های کارگر و جمهوری مراجعه کنید و یا با شماره تلفن‌های ۶۶۹۰۲۱۳۰ و ۶۶۹۰۲۱۴۰ تماس بگیرید.
نظر شما