سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۰:۲۶
کد خبر: ۱۰۲۶۵۱
|
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۵
نشست ادبی «چهارشنبه‌های کتاب» این هفته با حضور مجید راستی، نویسنده کودک و نوجوان در کتابخانه شهربانوی منطقه ۸ برگزار می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، «چهارشنبه‌های کتاب» که به منظور دیدار چهره به چهره با نویسندگان در کتابخانه‌های منطقه ۸ در حال برگزاری است؛ این چهارشنبه در کتابخانه شهربانو و با حضور مجید راستی نویسنده کودک و نوجوان برگزار می‌شود. 

در این محفل، نویسنده ضمن بیان مراحلی که برای موفقیت و نویسنده شدن طی کرده است، به سؤالات حاضران در خصوص فنون داستان‌نویسی و موضوعات مرتبط با آن پاسخ می‌دهد.

مجید راستی (متولد ۱۳۳۵) نویسنده و مترجم کتاب‌های کودک و نوجوان، دارای مدرک کارشناسی زبان انگلیسی است. وی فعالیت خود را از مجله کیهان بچه‌ها در دهه ۶۰ آغاز کرد. از جمله کتاب‌های منتشر شده او می‌توان به «مجموعه قصه‌های بی‌بی و بابا»، «یک تکه آسمان به من بده»، «این سر دنیا، آن سر دنیا»، «موش شو، بگیرمت» و «پسر کوچولویی به اسم غوره» اشاره کرد. «این سر دنیا، آن سر دنیا» یکی از کتاب‌های موفق این نویسنده است که در چهاردهمین جشنواره کتاب کودک و نوجوان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به عنوان اثر شایسته تقدیر شناخته شد.

علاقه‌مندان برای شرکت در این نشست ادبی می‌توانند روز چهارشنبه ۲۳ مردادماه ساعت ۱۷ به کتابخانه شهربانو واقع در خیابان شهید مدنی، خیابان حیدری (۱۴ متری لشگر)، روبه‌روی بوستان کوثر مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن: ۷۷۶۹۱۵۷۸ تماس بگیرند. 
نظر شما