سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۳:۱۴
کد خبر: ۱۰۲۶۹۸
|
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۳
فرهنگسرای سرو با همکاری ارتش برگزار می‌کند؛
مدیر فرهنگی هنری منطقه ۶ گفت: یکی از بخش‌های مهم در برنامه‌های غدیر، تجلیل از خانواده‌های معظم شهدای سادات در قالب ویژه‌برنامه «مهر آیین» است. همچنین برنامه‌های دیگری نظیر نمایش طنز، اجرای موسیقی سنتی، تواشیح و ... را خواهیم داشت.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، ناصر امین‌زاده مدیر فرهنگی هنری منطقه ۶ و رییس فرهنگ‌سرای سرو با بیان اینکه نباید غدیر را یک تشریفات بدانیم بلکه آموزه‌های غدیر، فرهنگ نابی است که سبک زندگی اسلامی را ارائه می‌دهد گفت: بی شک درس‌ها و آموزه‌های غدیر کاربرد گسترده‌ای دارد که یکی از این آموزه‌ها، گزینش بهترین‌ها برای تصدی هر امری است. 

وی در تشریح برنامه‌ «شبیه چشمه» گفت: ویژه برنامه «شبیه چشمه» یکی از برنامه‌های ویژه این مرکز برای دهه ولایت است که با همکاری سازمان عقیدتی سیاسی مهندسی ارتش و فرهنگ سرای سرو برگزار می‌شود. 

وی افزود: در این ویژه برنامه، برنامه‌های متنوعی برای گروه‌های مختلف سنی دیده شده است. هدف اصلی از این جشن، علاوه بر ایجاد نشاط اجتماعی در بین مردم، تبیین دقیق موضوع بسیار مهم امامت و ولایت به صورت غیر مستقیم است. برای مثال، در این برنامه، ایستگاه نقاشی و بازی کودک را تدارک دیده‌ایم که با موضوع غدیر است. کودکان با حضور در این ایستگاه ضمن بهره‌گیری از مربی حاضر که به بیان ماجرای غدیرخم می‌پردازد، می‌توانند نقاشی‌های خود را با همین موضوع کشیده و جوایزی دریافت کنند. علاوه بر این، اتاق مشاوره را برای پاسخگویی به شبهات غدیری درنظر گرفته‌ایم. شرکت‌کنندگان می‌توانند سوالات و نظرات خود را با کارشناسان در میان گذاشته و پاسخ‌های متناسبی دریافت کنند. 

امین زاده اضافه کرد: در اختتامیه این جشن عبدالملکی رییس سازمان مهندسی ارتش و حجت‌الاسلام والمسلمین موسویان، با موضوع غدیر و اهمیت آن سخنرانی خواهند کرد. علاوه بر این، اجرای نقالی علوی را خواهیم داشت. یکی از بخش‌های مهم در این مراسم، تجلیل از خانواده های معظم شهدای سادات در قالب ویژه برنامه «مهر آیین» است. همچنین برنامه‌های دیگری نظیر نمایش طنز، اجرای موسیقی سنتی، تواشیح و ... را خواهیم داشت. 

رییس فرهنگ‌سرای سرو در پایان گفت: ویژه‌برنامه «شبیه چشمه» در روز یکشنبه ۲۷ مرداد  از ساعت ۱۸ تا ۲۰ در محل سازمان مهندسی اجرایی و تاسیسات نزاجا برگزار می‌شود. 

 علاقه‌مندان برای شرکت در این جشن می‌توانند به سازمان مهندسی اجرایی و تاسیسات نزاجا واقع تقاطع خیابان کارگر و فاطمی خیابان هیئت خیابان گرد آفرید کوی سازمانی امیرآباد مراجعه کرده و برای کسب اطلاعات بیش‌تر با شماره تلفن 88881879 تماس حاصل کنند.
نظر شما