جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۸:۳۹
کد خبر: ۱۰۲۸۱۵
|
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۶
رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در پی درگذشت داریوش اسدزاده بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون پیام تسلیتی صادر کرد.
پیام تسلیت رییس سازمان فرهنگی هنری در پی درگذشت داریوش اسدزادهبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، سعید اوحدی رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در پی درگذشت داریوش اسدزاده پیام تسلیتی صادر کرد که در ادامه می‌خوانید.

«انا لله و انا الیه راجعون
هرگاه یکی از اصحاب فرهنگ ایران زمین، از دنیای فانی به دنیای باقی سفر می‌کند، آنچه برای زندگان به یادگار می‌ماند، سیاهه فعالیت‌های فرهنگی اوست. مرحوم «داریوش اسدزاده» هم از زمره افرادی است که در عرصه‌های گوناگونی از بازیگری، تدریس، کارگردانی، پژوهشگری و نویسندگی، آثار بسیاری از خود به جای گذارده است. 

هنرمند مردم‌داری که با وجود تحصیلات عالیه دکترا (هنر و معماری در رشته هنر حرفه‌ای، همان ادبیات هنر از دانشگاه تهران)، فارغ از عناوین رسمی و به عشق حضور مستمر در میان مردم هنردوست،که در ادوار مختلف تاریخی آن را تجربه کرده بود، آرزومند تجربه زندگی در صدسالگی بود که حضرت حق، این آرزو را به گونه‌ای دیگر تعبیر کرد و زنده ماندن او را در آثار بسیار زیادی که به جا گذاشته، برایمان معنی کرد.

اینجانب درگذشت این هنرمند متعهد را به همه اصحاب فرهنگ و هنر ایران و خانواده محترم ایشان، تسلیت گفته و رحمت الهی را برای وی، از خداوند متعال خواستارم.»
نظر شما