جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۲:۴۱
کد خبر: ۱۰۲۸۳۵
|
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۲
جنشواره آشپزی و مسابقه بزرگ طبخ غذاهای ایرانی و فرنگی با قارچ با هدف حمایت از تولیدات داخلی و ترویج غذای سالم، چهارشنه ۶ شهریور در فرهنگ‌سرای امید برگزار می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، فرهنگ‌سرای امید در ادامه برنامه‌های ویژه تابستانی خود و با شعار «زندگی سالم، تغذیه سالم» جشنواره آشپزی و مسابقه بزرگ طبخ غذاهای ایرانی و فرنگی را روز چهارشنبه ۶ شهریور از ساعت ۱۷ تا ۱۹ در فرهنگ‌سرای امید برگزار می‌کند.
 
در این جشنواره علاقه‌مندان به آشپزی می‌توانند انواع غذاهای ایرانی و فرهنگی را با قارچ بپزند و نمونه دستپخت خود را آماده و برای کارشناسی ارائه کنند. غذاهای آماده شده توسط شرکت کنندگان با حضور چند کارشناس تغذیه و آشپزی امتیاز داده شده و در پایان جشنواره نفرات برتر تقدیر خواهد شد.

جوایز نفرات اول تا سوم به ترتیت هدیه ۳ میلیون ریال، ۲ میلیون ۵۰۰ هزار ریال و ۲ میلیون ریال خواهد بود. درضمن به رسم یادبود به تمامی شرکت کنندگان هدایایی اهدا می‌شود.
 
علاقه‌مندان برای شرکت در این مسابقه می‌توانند تا روز سه‌شنبه پنجم شهریور با دبیرخانه فرهنگ‌سرای امید به شماره 33302589  تماس بگیرند و در روز برنامه به نشانی:خیابان ۱۷ شهریور شمالی، بالاتر از میدان شهدا، خیابان خشکبارچی، فرهنگ‌سرای امید مراجعه کنند.
نظر شما