پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۰۶:۰۲
کد خبر: ۱۰۲۸۴۱
|
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۵
نمایشگاه گروهی عکس و چیدمان «اهل حرم» به مناسبت ماه محرم، یکشنبه ۱۰ شهریور در نگارخانه لاله افتتاح می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، نمایشگاه گروهی عکس و چیدمان «اهل حرم» با حضور ۱۹ نفر از عکاسان رسانه پایگاه عکس چیلیک، یکشنبه ۱۰ شهریور در نگارخانه لاله افتتاح می‌شود.

در این نمایشگاه ۷۲ قطعه عکس از هنرمندانی چون؛ مهری راست قدم، مهدی یوسفی، جلال میرزایی، سیدمحمدموسی زاده، طاهره منصورنژاد، محمد منصوری، سیدمهدی طباطبایی، مهسا صادق، مرتضی شجاعی، امیر شهرابی، ندا رهگذر، صبرا رئیسی، محمدرضا خرازی، مریم خداوردی، منصوره حجارمنش، زهرا خرازی، اعظم حشمتی، ابراهیم باقرلو و مهدی سروری به نمایش گذاشته می‌شود.

در متن قاب نخست نمایشگاه عکس اهل حرم به قلم دبیر نمایشگاه «مهدی سروری» آمده است:

عکاسان صاحب اثر در این نمایشگاه عکس محور، راه یافتگان فراخوان گرنت عکاسی «از عاشورا تا عاشورا» هستند که در طی سال با نشست‌های منظم گروهی نسبت به فلسفه زیبایی اندیشه و زیبایی دید، فارغ از گزارش‌های انبوه رایج و معمول، در لایه‌های معنایی عاشورای حسینی و در جریانی چون عکاسی با مرور نمادها و نشانه‌ها به مجموعه این آثار دست پیدا کردند.

نمایشگاه عکس و چیدمان «اهل حرم» روز یکشنبه ۱۰ شهریور (مصادف با اولین روز ماه محرم) ساعت ۱۷ افتتاح می‌شود.

همچنین در نظر است، نشستی با موضوع نقد و تحلیل آثار و روش‌های ارائه از منظر زیبایی شناسی آیینی با حضور عکاسان و علاقه‌مندان در نگارخانه لاله برگزار شود، که تاریخ آن نیز متعاقبا اعلام خواهد شد.

علاقه‌مندان می‌توانند تا ۲۷ شهریور، روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۹ تا ۱۳ و ۱۴ تا ۱۸ و پنجشنبه‌ها از ساعت ۹ تا ۱۳ به استثنای روزهای تعطیل از این نمایشگاه بازدید کنند.

نگارخانه لاله در تهران، خیابان دکتر فاطمی، ضلع شمالی بوستان لاله واقع شده است.
نظر شما