پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۲۲:۴۲
کد خبر: ۱۰۲۸۴۷
|
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۴
مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۲۲ برگزار می‌کند
خانه‌موزه شهید مهدی‌پور منطقه ۲۲ ویژه‌برنامه «ستارگان پرفروغ» را پنجشنبه هفتم شهریور ماه با تجلیل از خانواده شهید محمدرضا زرین در منزل شهید برگزار می‌کند.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، خانه‌موزه شهید مهدی‌پور منطقه ۲۲ ویژه‌برنامه «ستارگان پرفروغ» با هدف‌گرامی داشت مقام شهدا را پنجشنبه هفتم شهریور ماه با تجلیل از خانواده شهید محمدرضا زرین در منزل شهید برگزار می‌کند. 

محمدرضا زرین دانش‌آموخته دانشکده افسری ارتش بود. وی بعد از ۱۶ ماه حضور در جبهه‌های جنگ در تیرماه ۱۳۶۱ در منطقه گیلانغرب از ناحیه چشم، صورت و دهان به شدت مجروح و به عنوان جانباز ۶۵ درصد شناخته شد. پس از جانبازی، با وجود ضعف جسمانی و مجروحیت شدید به ادامه تحصیل روی آورد و تا مدرک کارشناسی ارشد مهندسی عمران پیش رفت. در سال ۸۴ به عنوان جانباز نمونه کشوری برگزیده و مفتخر به اخذ جایزه و لوح تقدیر از رهبر معظم انقلاب در دانشگاه افسری امام علی(ع) شد. زرین سرانجام بعد از ۲۶ سال تحمل درد، در سحرگاه ۲۴ فروردین ۸۷ دعوت حق را لبیک گفت.

خانه‌موزه شهید مهدی‌پور در میدان المپیک، خیابان چشمه غربی، خیابان نرگس غربی، خیابان شهید سیروس مهدی‌پور واقع شده و شماره تلفن ۴۴۷۲۵۷۳۷ برای ارائه اطلاعات بیشتر اعلام شده است. 
نظر شما