پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۶:۲۴
کد خبر: ۱۰۲۸۵۰
|
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۹
نمایشگاهی از آثار تجسمی گروهی از هنرمندان، استادان و هنرجویان با عنوان «قایق خیال» از ۹ تا ۱۴ شهریور در نگارخانه فرهنگ‌سرای گلستان برگزار می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، نمایشگاهی از آثار تجسمی گروهی از هنرمندان، استادان و هنرجویان با عنوان «قایق خیال» از ۹ تا ۱۴ شهریور در نگارخانه فرهنگ‌سرای گلستان برگزار می‌شود. در این نمایشگاه ۴۰ اثر نقاشی، تصویرسازی، عکس و حجم با تکنیک‌های: اکرولیک، میکس‌مدیا، آبرنگ، اسکراچ، راپیدو و... و در سبک‌ها، اندازه‌ها و موضوعات مختلف به نمایش در می‌آید. 
 
در این نمایشگاه ۲۵ هنرمند شرکت دارند و اکبر نیکان‌پور، وحید شیخیان، اسدالله طبیب‌زاده، لیلا خطیبی دماوندی، اکرم زین‌العابدینی، ژینوس شهیدی زندی و معصومه امیری از جمله استادان شرکت‌کننده در این نمایشگاه هستند.

نمایشگاه «قایق خیال» با همکاری گروه هنری مداد رنگی به سرپرستی هنگامه جعفرزاده سرهنگ‌آبادی و انجمن علمی هنرمندان وابسته به دانشگاه الزهرا(س) دایر می‌شود. همچنین حمایت مالی بخش ورک‌شاپ نمایشگاه بر عهده فروشگاه لوازم هنری پیشگام  است.

بخش‌های جنبی شامل ورک‌شاپ گروهی برای هنرجویان و علاقه‌مندان در روز افتتاحیه است که به صورت رایگان خواهد بود.

برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانید از ساعت ۹ تا ۱۹ به فرهنگ‌سرای گلستان واقع در نارمک، میدان هلال احمر، خیابان گلستان مراجعه کنید.  

نظر شما