چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۱:۵۹
کد خبر: ۱۰۲۸۶۸
|
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۵
کتابخانه شیخ فضل‌اله نوری، در برنامه «یک باغ لبخند»، کارگاه قصه‌گویی همراه با ساخت کاردستی و نمایش خلاق را برگزار می‌کند.
«یک باغ لبخند» در کتابخانه شیخ فضل‌ اله نوریبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، کتابخانه شیخ فضل اله نوری برنامه «یک باغ لبخند» را در قالب مطالعه گروهی کتاب با هدف غنی سازی اوقات فراغت کودکان و همچنین ارتقای فرهنگ مطالعه، تقویت مهارت‌های گفتاری، قدرت فهم و بیان در کودکان، پرورش خلاقیت، آموزش زبان و افزایش گنجینه واژگان این رده سنی را روز دوشنبه ۱۱ شهریور ساعت ۱۰ برگزار می‌کند.

پری رضوی از نویسندگان ادبیات کودک و نوجوان به عنوان کارشناس، در جریان برگزاری این کارگاه با خوانش داستانی متناسب با گروه سنی کودکان، آن‌ها را با فرهنگ مطالعه و کتابخوانی  آشنا می‌کند، سپس کودکان به ساخت کاردستی و کلاژ و اجرای نمایش خلاق با توجه به موضوع داستان قرائت شده، می‌پردازند.

علاقه‌مندان برای شرکت در این برنامه می‌توانند به کتابخانه شیخ فضل اله نوری مجتمع فرهنگی هنری نور، واقع در فلکه دوم صادقیه، بلوار آیت اله کاشانی، بعد از تقاطع شهید ستاری، جنب شهر کتاب مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر نیز با شماره 44088708 تماس بگیرند.
نظر شما