جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۲:۵۱
کد خبر: ۱۰۲۹۱۷
|
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۵
تصاویری از عزاداری ماه محرم در قالب نمایشگاه «اهل حرم» در نگارخانه مهر فرهنگ‌سرای انقلاب اسلامی به نمایش در آمده است.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، نمایشگاه عکس «اهل حرم» با نمایش تصاویری از عزاداری ماه محرم در نگارخانه مهر فرهنگ‌سرای انقلاب اسلامی برپا شده است. در این نمایشگاه که با همکاری پایگاه عکس چیلیک همزمان با ایام محرم برگزار شده است، ۲۳ قاب عکس عاشورایی در ابعاد ۵۰*۷۰ به نمایش در آمده است. 

در این نمایشگاه آثار عکاسانی همچون یدالله عبدی، حسن قائدی، ساتیار امامی، مهدی سروری، مهدی معصومی گرجی، حمیدرضا مجیدی، نسیبه خلیلی، احمد زعفری، امیر علیپور، مهدی ویسانیان، محمد منصوری، سید صادق موسوی، محمدرضا خرازی، نیما خالدی کیا، مهدی کاظمی خالدی، ابراهیم باقرلو، عرفان علیپور، مریم اسدی، حسین ملکی، معصومه اصغری، اکرم جمعی و حسن الماسی به نمایش در آمده است. در این عکس‌ها سعی عکاسان بر این بوده که آداب و سبک تعزیه خوانی‌ها، سوگواری هیئت‌های عزاداری و... به صورت مستند ثبت شود. 

نمایشگاه «اهل حرم» با همکاری پایگاه عکس چیلیک تا ۲۶ شهریور هر روز به جز روزهای تعطیل از ساعت ۹:۳۰ تا ۱۹ برپا خواهد بود. فرهنگ‌سرای انقلاب اسلامی در بزرگراه شهید نواب صفوی، تقاطع پل کمیل، ابتدای کمیل شرقی واقع شده است.
نظر شما