جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۰۵:۰۶
کد خبر: ۱۰۲۹۵۴
|
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۵
فرهنگ‌سرای انقلاب اسلامی با همکاری کانون بانوی فرهنگ برگزار می‌کند
«کلمات روضه‌خوان» مسابقه داستان‌های کوتاه کوتاه عاشورایی با محوریت واقعه عاشورا با همکاری فرهنگ‌سرای انقلاب اسلامی و کانون بانوی فرهنگ این مرکز برگزار می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، «کلمات روضه‌خوان» مسابقه داستان‌های کوتاه کوتاه عاشورایی با محوریت واقعه عاشورا و قیام حضرت اباعبدالله(ع) با همکاری فرهنگ‌سرای انقلاب اسلامی و کانون بانوی فرهنگ این مرکز برگزار می‌شود. 

شرکت‌کنندگان می‌توانند با ارائه داستان‌هایی حداکثر در ۳۰۰ کلمه با موضوع قیام عاشورا، آثار این قیام، تعزیه‌خوانی، پیاده‌روی اربعین و موضوعات مرتبط با حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع) در این مسابقه شرکت کنند. آثار ارائه‌شده نباید پیش از این جایی چاپ شده باشد و در مسابقه‌ای شرکت کرده باشند. شرکت در این مسابقه محدودیت سنی ندارد و آثار باید در فرمت‌هایpdf  و word به همراه نام و نام خانوادگی، شماره تماس، آدرس دقیق پستی و الکترونیک، شماره ثابت و همراه ارائه شوند. هر شرکت‌کننده حداکثر می‌تواند سه اثر به مسابقه بفرستد.

شرکت‌کنندگان با عضویت در کانال کلمات روضه‌خوان در شبکه بله به نشانی @kalamat می‌توانند در جریان اطلاعات و اخبار این مسابقه قرار گیرند. 

صاحبان آثار تا هفتم آبان ماه فرصت دارند آثار خود را به نشانی banooyefarhang@gmail.com ارسال کنند. جوایز این مسابقه کمک‌هزینه سفر کربلا و مشهد خواهد بود. 
نظر شما