شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۹:۰۱
کد خبر: ۱۰۲۹۷۸
|
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۵
باغ کتاب تهران در روزهای ۲۷ و ۲۸ شهریورماه میزبان نخستین دوره مدیریت مراکز علم و پارک‌های موضوعی است.
اولین دوره آموزشی «مدیریت مراکز علم و پارک‌های موضوعی» در باغ کتاب تهرانبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، دوره آموزشی «مدیریت مراکز علم و پارک‌های موضوعی» به شکل کارگاهی و همراه با فعالیت‌های تیمی برگزار می‌شود. 

در این دوره:
کاوه یزدی‌فرد - مدرس طراحی راهبردی - شرکت‌کنندگان را با طرح راهبردی و طرح اقتصادی و به‌کارگیری آنها در مدیریت بهره‌برداری آشنا می‌کند. 
ایمان جلیلی - مدرس روابط عمومی و بازاریابی دیجیتال - با موضوع روابط عمومی و بازاریابی دیجیتال، برنامه‌ریزی راهبردی و برندینگ تدریس خواهد کرد. 
سعید زواریان - مدرس مدیریت منابع انسانی - به آموزش موضوع مدیریت منابع انسانی، جذب، استخدام، مصاحبه و آموزش نیروی انسانی می‌پردازد.
محمدحسین ذوالنوریان - مدرس برنامه‌ریزی و اجرای رویدادها - درباره چگونگی طراحی و اجرای رویداد می‌گوید.

این دوره با همکاری و تأیید کرسی ارتباطات علم و فناوری یونسکو برگزار می‌شود و مدرک پایان دوره به کسانی که در تمام کلاس‌ها و کارگاه‌ها شرکت کنند با نشان یونسکو اهدا خواهد شد.

علاقه‌مندان برای ثبت نام و اطلاع از آخرین اخبار و اطلاعیه‌ها می‌توانند به نشانی الکترونیکی EVENT.BAGHEKETAB.COM مراجعه کنند. 

مهلت ثبت‌نام در این دوره آموزشی ۲۰ تا ۲۵ شهریور است است و برای ثبت‌نام می‌توانید در ساعات اداری روزهای یکشنبه تا سه‌شنبه با شماره ۹۶۰۴۵۷۵۷ (دبیرخانه مراکز علم و پارک‌های موضوعی، خانم قمی) تماس بگیرید.

نظر شما