جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۷:۰۵
کد خبر: ۱۰۲۹۸۰
|
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۷
سوگواره «بر آستان اشک» برای ششمین سال با حضور برجسته‌ترین شاعران آیینی در فرهنگ‌سرای اندیشه برگزار می‌شود.
ششمین سوگواره «برآستان اشک» برگزار می‌شودبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، محمدمیثم میثمی مدیر فرهنگی هنری منطقه ۷ و رییس فرهنگ‌سرای اندیشه از برگزاری ششمین دوره سوگواره «بر آستان اشک» خبر داد و گفت: «بر آستان اشک» یکی از منحصر به فرد‌ترین برنامه‌های آیینی در حوزه ادبیات است که در پنج سال گذشته با برگزاری بیش از ۳۵ شب شعر، مورد استقبال چشمگیر شاعران و علاقه‌مندان به ادبیات آیینی قرار گرفته است و هدف آن پاسداشت مبانی دینی و ملی ادبیات آیینی است.

وی در تشریح جزئیات برگزاری این برنامه گفت: سوگواره شعر «بر آستان اشک» در چهار نوبت در روزهای ۲۵ شهریور، یکم و هشتم مهرماه و دوم آبان ماه از ساعت ۱۷ با حضور شاعران و مدیحه‌سرایانی همچون غلامرضا سازگار، محمدعلی بهمنی، یوسفعلی میرشکاک، علی انسانی، مرتضی امیری اسفندقه، قاسم صرافان، سیدحمیدرضا برقعی، ناصر فیض، احمد بابایی، نادر بختیاری، سعید حدادیان و... و با اجرای سید حسین متولیان برگزار خواهد شد.

علاقه‌­مندان برای حضور در این سوگواره­ آیینی می‌توانند به آمفی­‌تئاتر فرهنگ‌­سرای اندیشه واقع در خیابان شریعتی، نرسیده به پل سیدخندان، بوستان شهید منفرد نیاکی (اندیشه) مراجعه کنند و ورود برای عموم علاقه‌مندان آزاد است.
نظر شما