شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۱:۵۷
کد خبر: ۱۰۲۹۹۴
|
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۶
فیلم سینمایی «قبرستان حیوانات خانگی» به کارگردانی کوین کولش و دنیس ویدمایر، سه‌شنبه۲۶ شهریور در فرهنگ‌­سرای اندیشه نمایش داده و نقد و بررسی می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، شصتمین هفته از کارگاه نمایش و تحلیل فیلم های مطرح خارجی با زبان اصلی و زیر نویس فارسی با نمایش و نقد و بررسی فیلم سینمایی «قبرستان حیوانات خانگی» به کارگردانی دنیس ویدمایر و کوین کولش محصول ۲۰۱۹ آمریکا، سه‌شنبه ۲۶ شهریور با حضور حسین آشتیانی منتقد در فرهنگ‌سرای اندیشه برگزار می‌شود.

در خلاصه فیلم آمده است؛ لوئیس کرید همراه همسرش ریچل و دو فرزندش گیج و الی به خانه‌ای روستایی نقل مکان می‌کنند. جایی که نزدیک یک قبرستان حیوانات خانگی عجیب و غریب است. هنگامی که گربه‌شان توسط یک کامیون کشته می‌شود، لوئیس تصمیم می‌گیرد او را در این قبرستان دفن کند. اما در این بین اتفاقاتی رخ می‎دهد که از آن چیزی که فکر می‌کند ترسناک‌تر است و…

فیلم سینمایی «قبرستان حیوانات خانگی» روز سه‌شنبه ۲۶ شهریور ساعت ۱۸ در فرهنگ‌­سرای اندیشه به نشانی خیابان شریعتی، نرسیده به پل سیدخندان، بوستان شهید منفرد نیاکی(اندیشه) نمایش داده و سپس نقد و بررسی می‌شود.

برای رزرو بلیت می‌توانید به سایت www.tiwall.com مراجعه کنید.
نظر شما