سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۲:۳۷
کد خبر: ۱۰۲۹۹۹
|
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۶
فرهنگ‌سرای سرو روز چهارشنبه ۲۷ شهریور ماه کارگاهی با هدف آموزش گویندگی، سخنوری، اجرا، بازیگری و دوبله فیلم برگزار می‌کند.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، کارگاه گویندگی، سخنوری، اجرا، بازیگری و دوبله فیلم با عنوان «قبل از مصرف تکان دهید!» روز چهارشنبه ۲۷ شهریور ماه از ساعت ۱۶ تا ۲۰ به همت کانون هنری ویدار در فرهنگ‌سرای سرو برگزار می‌شود. در این رویداد شهرام صدیق مدرس گویندگی و امیر فراهانی مجری صدا و سیما حضور خواهند داشت. 
 
محورهای این رویداد شامل آشنایی با بازار کار حوزه‌های مختلف گویندگی و اجرا و اطلاع از هزینه‌ها و درآمدهای مربوطه در این عرصه برای ورود به مشاغل مختلف است و اطلاعاتی در زمینه‌های تکنیک‌های فن بیان و سخنوری، فنون مذاکره و ارتباط‌های کلامی در محیط کار و خانواده، پرورش حس و بداهه‌پردازی خلاق در اجرای صحنه، مجری‌گری و بازیگری و دوبله فیلم و کارتون و نمایشنامه خوانی بیان می‌شود.

در پایان این رویداد از علاقه‌مندان برای حضور در کارگاه‌های فشرده آموزشی در زمینه‌های مختلف گویندگی با تخفیف ویژه ثبت نام می‌شود. 

فرهنگ‌سرای سرو در خیابان ولی‌عصر(عج)، بالاتر از بوستان ساعی، کوی ساعی یکم قرار دارد و حضور برای عموم آزاد است. علاقه‌مندان برای شرکت در این برنامه می‌بایست برای ثبت‌نام و دریافت اطلاعات با شماره ۸۸۸۸۱۸۷۹ داخلی ۴۰۶ تماس بگیرند. 
نظر شما