پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۰:۲۵
کد خبر: ۱۰۳۰۰۵
|
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۶
نمایش شاد و موزیکال «دزدان کلاغی» به کارگردانی «زینب اسدی» از سه‌شنبه ۲۶ شهریورماه در سالن آمفی‌تئاتر مجتمع فرهنگی هنری نور روی صحنه می‌رود.
نمایش کودک «دزدان کلاغی» روی صحنه مجتمع فرهنگی هنری نوربه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، نمایش شاد و موزیکال «دزدان کلاغی» به نویسندگی عباس قاصدزاده و کارگردانی زینب اسدی و با هدف ایجاد فضایی شاد و مفرح برای کودکان و آموزش و ارائه نکات و مفاهیم اخلاقی به آن‌ها، از روز سه‌شنبه ۲۶ شهریور تا پایان مهرماه همه روزه به جز دوشنبه‌ها ساعت ۱۸ و صبح‌ها ویژه مدارس و مهدهای کودک‌ در مجتمع فرهنگی هنری نور اجرا می‌شود.

داستان نمایش «دزدان کلاغی» درباره پیرمردی است که با همسرش سال‌های سال در مزرعه زندگی می‌کنند و مترسکی در مزرعه دارند که در اولین سال ازدواج آن را ساخته‌اند؛ روزی از روزها کلاغ‌ها به مزرعه حمله می‌کنند ولی یکی از آنها بالش زخمی می‌شود و نمی‌تواند فرار کند.

علاقه‌مندان برای تهیه و خرید بلیت می‌توانند به مجتمع فرهنگی هنری نور واقع در بلوار آیت‌الله کاشانی، بعد از تقاطع شهید ستاری، جنب شهر کتاب مراجعه کنند و برای اطلاعات بیشتر با شماره ۴۴۰۸۸۷۰۷ تماس بگیرند.
نظر شما