جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۰:۰۲
کد خبر: ۱۰۳۰۲۳
|
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۵
فرهنگ‌سرای فردوس در سومین «نمایشنامه‌خوانی ماه»، نمایشنامه «مصاحبه» به نویسندگی جویس کرول اوتسو خوانده می‌شود.
نمایشنامه «مصاحبه» در فرهنگ‌سرای فردوس خوانش می‌شودبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران؛ فرهنگ‌سرای فردوس در سومین اجرا از برنامه هنری «نمایشنامه‌خوانی ماه»، نمایشنامه کوتاه «مصاحبه» به نویسندگی جویس کرول اوتسو و ترجمه سید مصطفی رضیئی را به سرپرستی و کارگردانی افشین فکوری و با مشارکت گروه هنری رایا، روز شنبه ۳۰ شهریور ساعت ۱۸ برگزار می‌کند.

نمایشنامه کوتاه «مصاحبه» به درخواست تئاتر مک کارتر، پریسن تاون، ایالت نیوجرسی در سال 1994 نوشته شد و به روی صحنه رفت. جویس کرول اوتس متولد آپ استرت ایالت نیویورک در سال 1938 است و در دانشگاه سیراکاس و دانشگاه ویسکونسین تحصیل کرده است.

نقش‌خوانان نمایشنامه «مصاحبه» در سومین شنبه‌های خوانش فردوس، عبارتند از حامد علائیان، افشین فکوری و مهتاب روائی که پریناز معارفی صحنه‌خوانی و ریحانه حسنوند امور اجرایی این نمایش را بر عهده دارد و حانیه قاسمی دستیار کارگردان و علیرضا شادمان دستیار صحنه آن است.
 
نمایشنامه‌خوانی ماه عنوان برنامه‌ای است که در شنبه‌های خوانش فرهنگ‌سرای فردوس در آخرین شنبه هر ماه با حضور جمعی از هنرمندان و هنردوستان عرصه تئاتر و نمایش به اجرا در می‌آید.

عموم علاقه‌مندان برای حضور در این برنامه رایگان می‌توانند به فرهنگ‌سرای فردوس واقع در فلکه دوم صادقیه، بلوار فردوس، بعد از چهار راه مخابرات مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 44058900 (داخلی 133) تماس بگیرند.

 
نظر شما