جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۰۲:۴۸
کد خبر: ۱۰۳۰۲۷
|
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۶
نمایش «شین» به نویسندگی «محسن عظیمی» و کارگردانی «حسن همتی» از ۲۸ شهریورماه در تماشاخانه استاد مشایخی روی صحنه می‌رود.
نمایش «شین» در پردیس تئاتر تهرانبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، نمایش «شین» به نویسندگی «محسن عظیمی» و کارگردانی «حسن همتی» از ۲۸ شهریورماه در تماشاخانه استاد مشایخی و در ساعت ۲۰ روی صحنه خواهد رفت.

نمایش«شین» درباره مادرانی است که فرزندانشان قربانی تجاوز حکومت‌های دیکتاتوری که تا ابد نام منفورشان در تاریخ ثبت است نوشته شده است. دیکتاتورهایی که هدفشان نسل‌کشی و از بین بردن یک عده انسان بی‌گناه بود.

در این اثر نمایشی مرضیه سهراب، الناز ابراهیمی، فوژان تاجیک، کتایون آبادی و کیمیا نجاری ایفای نقش می‌کنند.

سایر عوامل این نمایش عبارت‌اند از: زهرا پور رضا به عنوان دستیار کارگردان، آهنگساز فرید نوایی، نوازنده دف پوریا خداپرست، آواها توسط مهناز غمخوار، تنیا شکری و نوازنده تنبور حسن همتی هستند. طراحی صحنه این نمایش را ارکیده هاشمی، طراحی لباس را سینا ایران پور، ساخت لباس را حسین پناهی انجام داده‌اند. طراح پوستر نمایش مرضیه سهراب است.

طراح گریم این پروژه نمایشی هدی رودبار و مجریان گریم مهتاب لشکری، سوگند کیانی هستند؛ حسین تبریزی نیز به عنوان مشاور گریم با این گروه همکاری دارد.

ساخت تیزر بر عهده آناهیتا نیک دست، عکاس محمدعلی اسدی‌راد، مشاور رسانه زهرا شایان‌فر و روابط عمومی احمدبیگی هستند.

برای خرید بلیت به تیوال مراجعه کنید.

پردیس تئاتر تهران در نشانی بزرگراه امام‌علی(ع) شمال به جنوب، خروجی شهید محلاتی شرق، خیابان شاه‌آبادی، پایین‌تر از میدان مالک اشتر واقع شده است.
نظر شما