پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۹:۱۴
کد خبر: ۱۰۳۰۳۰
|
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۴
نشست هم‌اندیشی مدیران و مسئولان روابط عمومی فرهنگ‌سراهای تهران چهارشنبه ۲۷ شهریورماه در ساختمان سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران برگزار شد.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، نشست هم اندیشی مدیران و مسئولان روابط‌عمومی فرهنگ‌سراهای مناطق ۲۲ گانه تهران و فرهنگ‌سراهای خاص و تابعه عصر روز چهارشنبه ۲۷ شهریورماه با حضور مهدی محمدی مدیرکل روابط‌عمومی و امور بین ‌الملل سازمان فرهنگی هنری برگزار شد.

نشست هم‌اندیشی مدیران و مسئولان روابط عمومی فرهنگ‌سراهای تهران برگزار شد

محمدی در این نشست از تلاش‌های همکاران روابط‌عمومی برای پوشش ویژه‌برنامه‌های سازمان فرهنگی هنری در دهه اول محرم قدردانی کرد و درباره فعالیت‌ها و ویژه برنامه‌های آتی این سازمان و نقش روابط عمومی در اجرای این برنامه‌ها سخن گفت. 

مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان فرهنگی هنری همچنین در این دیدار اقداماتی که تاکنون برای حل مشكلات اداری همكاران ارتباطی صورت گرفته است را تشریح کرد.

نشست هم‌اندیشی مدیران و مسئولان روابط عمومی فرهنگ‌سراهای تهران برگزار شد

در این نشست با اشاره به تغییرات و تحولاتی که در فضای مجازی رخ داده است بر نقش و جایگاه روابط عمومی در معرفی فعالیت‌های  سازمان فرهنگی هنری بر افکار عمومی و مخاطبان تاکید شد. همچنین یادآور شد تا روابط عمومی‌های مراکز فرهنگی هنری نقش خود را در مقام مشاور روسای فرهنگ‌سراها فراموش نکنند.

بیان دغدغه‌‌های مدیران و مسئولان روابط‌عمومی پایان بخش این نشست بود.
نظر شما