شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۰:۳۵
کد خبر: ۱۰۳۰۷۰
|
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۹
آیین امضای تفاهم‌نامه همکاری بین سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و شبکه امید روز یکشنبه ۳۱ شهریور ماه برگزار شد.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، آیین امضای تفاهم‌نامه بین سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و شبکه امید روز یکشنبه ۳۱ شهریور ماه با حضور سعید اوحدی رییس، سید علیرضا فاطمیان‌پور معاون فرهنگی، محمود حمیدی مشاور رییس و مدیر کل حوزه ریاست، مهدی محمدی مدیر کل روابط عمومی و امور بین‌الملل و حامد طراحی رییس مرکز مشارکت‌های فرهنگی هنری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و مهدی سالم مدیر شبکه امید و تعدادی از معاونان و مدیران این شبکه برگزار شد. 

سعید اوحدی رییس سازمان فرهنگی هنری در این نشست بیان کرد: یکی از رویکردهای جدی سازمان فرهنگی هنری برقراری ارتباط با نهادهای دیگر است و امضای تفاهم‌نامه با دستگاه‌های گوناگون با همین هدف انجام می‌شود. سازمان فرهنگی هنری توجه ویژه‌ای به کودکان و نوجوانان دارد و در برنامه‌های فرهنگی و آموزشی جایگاه مهمی برای کودکان و خانواده‌ها در نظر گرفته‌ایم. 

وی افزود: ۱۶۰ خانه کودک در اختیار سازمان فرهنگی هنری قرار دارد و می‌توان از این ظرفیت استفاده کرد و با شبکه امید همکاری‌های موثری قابل انجام است. می‌توان در این حوزه‌های ورود کرد و شبکه امید می‌تواند تاثیرات فرهنگی خوبی بر کودکان بگذارد. ۱۶ مهر که روز کودک است نیز فرصت خوبی برای اجرای برنامه‌های فرهنگی مشترک خواهد بود. 

رییس سازمان فرهنگی هنری در پایان گفت: برنامه نوجوان پلاس در دهه فجر برنامه بسیار خوبی بود که می‌تواند با محوریت بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی ادامه پیدا کند. کار فرهنگی با محوریت اربعین حسینی هم زمینه دیگری است که می‌توانیم در آن همکاری‌هایی داشته باشیم؛ هم راهپیمایی اصلی اربعین حسینی و هم راهپیمایی جاماندگان که از میدان امام حسین(ع) تا حرم حضرت عبدالعظیم(ع) برگزار می‌شود. 

مهدی سالم مدیر شبکه امید نیز با ابراز خرسندی از برگزاری این نشست، به زمینه‌های همکاری این شبکه با سازمان فرهنگی هنری اشاره کرد و گفت: ظرفیت خوبی در شبکه امید وجود دارد و برنامه‌سازی برای نوجوانان از این جهت که آینده‌سازان کشور هستند، اهمیت ویژه‌ای دارد. برنامه نوجوان پلاس هم قابل اجراست و می‌توانیم آن را برای نوجوانان تولید کنیم تا سؤالات و شبهه‌های آنها در حوزه‌های گوناگون پاسخ داده شود. 

در پایان این نشست، تفاهم‌نامه همکاری بین سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و شبکه امید به امضای دو طرف رسید. 

امضای تفاهم‌نامه همکاری بین سازمان فرهنگی هنری و شبکه امید
نظر شما