جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۰۱:۳۸
کد خبر: ۱۰۳۰۷۷
|
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۸
آیین امضای تفاهم‌نامه بین سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و موسسه فرهنگی هنری پیام آزادگان، دوشنبه اول مهر برگزار شد.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، آیین امضای تفاهم‌نامه بین سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و موسسه فرهنگی هنری پیام آزادگان، دوشنبه اول مهر با حضور سعید اوحدی رییس، محمود حمیدی مشاور و مدیر کل حوزه ریاست و حامد طراحی رییس مرکز مشارکت‌های فرهنگی هنری سازمان فرهنگی هنری و غلامرضا جوکار مدیر مسئول موسسه فرهنگی و هنری پیام آزادگان در سازمان فرهنگی هنری برگزار شد.

سعید اوحدی در این نشست گفت: سازمان فرهنگی هنری توجه ویژه‌ای به آزادگان دارد و علاوه بر مجموعه برنامه‌هایی که هرسال در هفته دفاع مقدس برگزار می‌کنیم، در طول سال نیز با موضوع شهدا و آزادگان برنامه‌های مختلفی چون؛ رونمایی از کتاب و مستند با موضوع آزادگان برگزار می‌شود. 

وی افزود: با توجه به جمعیت آزادگان استان تهران که بیش از ۶ هزار نفر هستند، این تفاهم‌نامه نقطه شروعی برای همکاری با موسسه فرهنگی هنری پیام آزادگان است. آزادگان می‌توانند از ظرفیت‌های این سازمان در مراکز فرهنگی هنری استفاده کنند و همچنین می‌توانند در برگزاری برنامه‌های مختلف چون پیاده روی اربعین با این سازمان همکاری کنند.  

در اختیار قرار دادن فضاهای سازمان فرهنگی هنری برای برگزاری برنامه‌های مشارکتی، ارائه تخفیف و تسهیلات برای استفاده از کلاس‌های مختلف آموزشی، فرهنگی، ورزشی، گردشگری و..، تولید محتوای فرهنگی برای برنامه‌های ملی و مذهبی از جمله زمینه‌های همکاری و مشارکت بین این دو نهاد است.

در پایان این نشست، تفاهم‌نامه همکاری بین سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و موسسه فرهنگی هنری پیام آزادگان به امضای دو طرف رسید.
نظر شما