شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۵:۴۳
کد خبر: ۱۰۳۰۷۸
|
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۸
رییس فرهنگ‌سرای فناوری اطلاعات از تولید برنامه‌های تخصصی متعدد در حوزه فناوری اطلاعات و انتشار آنها در فضای مجازی خبر داد.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، پوریا سیم‌چی رییس فرهنگ‌سرای فناوری اطلاعات از تولید برنامه‌های تخصصی متعدد در حوزه فناوری اطلاعات خبر داد و گفت: فرهنگ‌سرای فناوری اطلاعات در راستای ارائه خدمات ویژه خانواده در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات و تولید محصول کاربردی و منطبق با نیازهای مخاطبان، اقدام به تولید برنامه‌های متنوع در استودیوی فرهنگ‌سرای فناوری اطلاعات و نشر آن در سرویس‌های اشتراک ویدئو نظیر آپارات، تماشا، نماشا و اینستاگرام فرهنگ‌سرا کرده است.

سیم‌چی به لزوم تولید برنامه‌های محتوایی برای مخاطبان فضای مجازی اشاره کرد و گفت: زندگی در کلان‌شهر تهران و عدم وجود وقت مناسب برای حضور فیزیکی در مراکز فرهنگی و بهره‌مندی عموم مردم ما را بر آن داشت تا با حضور استادان متخصص و مجرب به تولید برنامه‌های مناسب و مورد نیاز مخاطبان اقدام کنیم و این برنامه‌ها مورد توجه بسیاری از مخاطبان فضای مجازی قرار گرفته است.

وی افزود: تا کنون برنامه‌های گوناگون در حوزه‌های مختلف فناوری اطلاعات تولید و نشر داده شده است و به صورت مستمر ادامه دارد. برنامه‌های تولیدشده عبارت‌اند از: خودآگاهی در عصر اطلاعات، دنیای مجازی ما، امنیت اطلاعات، شهروند الکترونیک، مفاخر در قاب IT، رادیوی خود باشیم، آموزش نقشه‌های ذهنی با مایند مپ، آموزش استفاده از تلفن همراه ویژه سالمندان، دانستنی‌های ضروری حقوق در فضای مجازی، دوره آشنایی با برنامه‌نویسی بی‌زبان و نگاهی متفاوت به مودم.

رییس فرهنگ‌سرای فناوری اطلاعات در پایان ضمن دعوت از استادان و کارشناسان متخصص در حوزه فناوری اطلاعات برای تولید برنامه‌های مفید این حوزه گفت: علاقه‌مندان می‌توانند برای استفاده از برنامه‌های تولیدشده توسط این مرکز به سرویس‌های اشتراک ویدئو در آپارات، تماشا و نماشا به نشانی: itfarhangsara  مراجعه کنند و همچنین شهروندان محترم می‌توانند نیازهای خود را در مورد تولید برنامه‌های تخصصی در حوزه IT   از طریق صفحه اینستاگرام به نشانی itfarhangsara اعلام کنند.
نظر شما