پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۵:۵۵
کد خبر: ۱۰۳۰۸۴
|
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۲
در سی و نهمین سالگرد هفته دفاع مقدس، ویژه‌برنامه «قلم‌های مقدس» با حضور جمعی از نویسندگان در فرهنگ‌سرای گلستان برگزار می‌شود.
تجلیل از ۸ نویسنده ۸ سال دفاع مقدس در منطقه ۸به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، فرهنگ‌سرای گلستان با مشارکت انتشارات «نظری» و به مناسبت سی و نهمین سالگرد هفته دفاع مقدس، ویژه برنامه «قلم‌های مقدس» را برای تجلیل از ۸ نویسنده دفاع مقدس برگزار می‌کند. 

پروانه میرزایی نویسنده و مدرس دانشگاه، تیمسار محمدمسعود بهمنی نویسنده و از فرماندهان ارتش جمهوری اسلامی ایران، فاطمه خاوری غزلانی نویسنده حوزه جنگ و داستان‌های اجتماعی، ایرج افشاری اصل نویسنده و استاد دانشگاه، رسول حق‌شناس نویسنده حوزه جنگ، مدرس دانشگاه و فعال حوزه هنری، جمشید دبیری نویسنده حوزه دفاع مقدس و شاعر آیینی، فرزانه جاوید نویسنده، شاعر و نقاش و بهروز ارژنگ‌پور نویسنده و شاعر حوزه دفاع مقدس نویسندگانی هستند که در سومین روز هفته دفاع مقدس و در نشست ادبی «قلم‌های مقدس» تجلیل می‌شوند. 

شهروندان و علاقه‌مندان به شرکت در این ویژه‌برنامه می‌توانند روز سه‌شنبه ۲ مهرماه ساعت ۱۶ به فرهنگ‌سرای گلستان واقع در خیابان جانبازان، میدان هلال‌احمر، خیابان گلستان، جنب بوستان فدک مراجعه کنند و برای اطلاعات بیشتر با شماره ۷۷۸۲۷۷۳۰ تماس بگیرند.
نظر شما