جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۰:۲۵
کد خبر: ۱۰۳۱۲۵
|
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۳
سی‌امین یادواره فیلم جنگ و شهدای هشت سال دفاع مقدس با مشارکت دبیرخانه این یادواره با نمایش فیلم «ماجرای نیمروز۲: رد خون» در فرهنگ‌سرای گلستان برگزار می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، سی‌امین یادواره فیلم جنگ و شهدای هشت سال دفاع مقدس با مشارکت دبیرخانه این یادواره با نمایش فیلم «ماجرای نیمروز۲: رد خون» در فرهنگ‌سرای گلستان برگزار می‌شود. در این برنامه که روز پنجشنبه چهارم مهر ماه ساعت ۱۹ برگزار می‌شود، تعدادی از خانواده شهدای جنگ تحمیلی و به ویژه شهدای منطقه ۸ حضور خواهند داشت. 

«ماجرای نیمروز۲: رد خون» فیلمی به کارگردانی محمدحسین مهدویان و تهیه‌کنندگی سید محمود رضوی است و جواد عزتی، هادی حجازی‌فر، محسن کیایی، بهنوش طباطبایی، هستی مهدوی، حسین مهری، مهدی زمین‌پرداز، محمد عسگری، امیر احمد قزوینی، امیرحسین هاشمی و حسین فلاح بازیگران آن هستند. 

این فیلم در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر در ۱۱ رشته نامزد دریافت سیمرغ بود که توانست سه سیمرغ بلورین جشنواره را کسب کند. «ماجرای نیمروز۲: رد خون» یک تریلر جاسوسی امنیتی است که مقطع مهم و پرالتهابی از تاریخ معاصر ایران را روایت می‌کند؛ زمانی که پس از پذیرش قطعنامه ۵۹۸ توسط جمهوری اسلامی، نیروهای سازمان منافقین با پشتیبانی صدام به ایران حمله کردند که در عرض چند ساعت مردم و نیروهای نظامی شکست سنگینی را به منافقین تحمیل کردند. 

فرهنگ‌سرای گلستان در نارمک، میدان هلال احمر، خیابان گلستان قرار دارد. 
نظر شما