سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۲۰:۳۸
کد خبر: ۱۰۳۱۳۸
|
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۴
مراسم رونمایی کتاب «تو تمام نمی‌شوی» شرح خاطرات تیمسار اسدالله میرمحمدی از سوی مدیریت فرهنگی هنری مترو با مشارکت انتشارات روایت فتح، در ایوان انتظار ایستگاه متروی میدان حضرت ولی‌عصر(عج) برگزار می‌شود.
رونمایی از کتاب «تو تمام نمی‌شوی» در ایوان انتظار ایستگاه مترو حضرت ولی‌عصر(عج)به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، آیین رونمایی از کتاب «تو تمام نمی‌شوی» شرح خاطرات تیمسار اسدالله میرمحمدی که با قلم سهیلا راجی کاشانی تدوین شده است، روز یکشنبه ۷ مهرماه ۹۸ ساعت ۱۶ تا ۱۸ با حضور نویسنده اثر و تیمسار اسدالله میرمحمدی در ایوان انتظار ایستگاه متروی میدان حضرت ولی‌عصر(عج) برگزار می‌شود.

این مراسم با هدف معرفی آثار حوزه دفاع مقدس و آشنایی بیشتر با نویسندگان این حوزه برای فرهنگ‌سازی در حوزه مطالعه و کتاب‌خوانی و تکریم قهرمانان ۸ سال جنگ تحمیلی برگزار می‌شود.

«تو تمام نمی‌شوی» شرح خاطرات تیمسار میرمحمدی از بازه زمانی دوران کودکی در روستای آستانه (دامغان سمنان) تا ازدواج و سپس اسارت در زندان‌های بعث و تحمل شکنجه و رنج اسارت و در نهایت آزادی و مشغول به کار شدن در ستاد کل نیروهای مسلح را در بر می‌گیرد و همچون سایر کتاب‌های انتشارات روایت فتح به شیوه رمان مستند نوشته شده است. این کتاب در ۲۲ فصل و ۵۰۴ صفحه به نگارش درآمده و در صفحات پایانی کتاب نیز تصاویری از تیمسار میرمحمدی منتشر شده است.

علاقه‌مندان برای شرکت در این مراسم می‌توانند روز یکشنبه ۷ مهرماه ۹۸ ساعت ۱۶ تا ۱۸ به ایوان انتظار ایستگاه متروی میدان حضرت ولی‌عصر(عج) مراجعه کنند و برای اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۹۶۶۵۲۶۰۵ تماس بگیرند.
نظر شما