پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۴:۲۴
کد خبر: ۱۰۳۱۴۲
|
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۵
آخرین‌ مهلت ارسال آثار به دبیرخانه نخستین جشنواره فرهنگی هنری گردشگری شهری تا پایان وقت اداری روز سه‌شنبه ۳۰ مهرماه تمدید شد و این مهلت مجدداً تمدید نخواهد شد.
مهلت ارسال آثار به جشنواره «فرهنگی هنری گردشگری شهر تهران» تمدید شدبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، نخستین جشنواره فرهنگی هنری گردشگری شهر تهران، در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری مبنی بر رونق تولید، به همت مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۲۲ و با مشارکت شهرداری منطقه ۲۲ در دو بخش فرهنگی و هنری برگزار خواهد شد.

این جشنواره ضمن واکاوی و ریشه‌یابی تهدیدات و فرصت‌های عرصه گردشگری شهری، اقدام به فرهنگ‌سازی در عرصه‌های گوناگون گردشگری شهری در قالب برگزاری کارگاه‌­ها و اردوهای آموزشی می‌کند.

نخستین جشنواره فرهنگی هنری گردشگری شهر تهران تلاش دارد، ضمن ایجاد جریان فرهنگی حول محور گردشگری، رقابتی را در راستای بروز هنر و خلاقیت هنرمندان جوان، در شش قالب عکاسی، خاطره نویسی، شعر کلاسیک و نو، طراحی، نقاشی و کاریکاتور با موضوع «گردشگری شهری» در سطح کلانشهر تهران برگزار می‌کند. 

فراخوان این جشنواره ابتدای شهریور ماه منتشر شد و مهلت ارسال آثار، ۵ مهرماه اعلام شده بود که این مهلت به دلیل استقبال و تقاضای متقاضیان تا پایان وقت اداری روز سه‌شنبه ۳۰ مهرماه تمدید شده است. 

براساس اعلام دبیرخانه جشنواره، مهلت ارسال آثار پس از تاریخ ذکرشده مجدداً تمدید نخواهد شد.

برای ارسال آثار و اطلاعات بیشتر به نشانی gardeshgari-fhs22.farhangsara.ir مراجعه کنید.
نظر شما