پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۹:۴۰
کد خبر: ۱۰۳۱۸۵
|
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۳
گروه کر «آواهای ماندگار» فرهنگ‌سرای امید، روز سه‌شنبه ۹ مهر در همایش بزرگ تکریم سالمندان در برج میلاد، اجرا می‌کند.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، مرضیه خسروی بروجنی رییس فرهنگ‌سرای امید ضمن گرامیداشت روز جهانی سالمندان گفت: از آنجا که سالمندی موهبتی است و فرد سالمند با تجربیات گرانبهای خود گنجینه‌ای ارزشمند را پیش روی جامعه می‌گذارد و با توجه به این فهم که تکریم سالمندان و احترام ویژه به آنان از آموزه‌های روشن فرهنگ اسلامی است و باید تلاش کنیم که با نهایت احترام به آنها توجه، مشکلات و نیازهای آنها را شناخته و رفع و رجوع کنیم و شرایط را برای زندگی بهتر در دوران سالمندی فراهم آوریم. چرا که طبق حدیث نبوی برکت و خیر ماندگار همراه بزرگترهاست.

وی افزود: به همین مناسبت و به همت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و شهرداری تهران با حضور ۱۰۰۰ نفر از سالمندان شهر تهران، سه‌شنبه ۹ مهر در برج میلاد تهران همایشی در روز تکریم سالمندان برگزار می‌شود.

خسروی ادامه داد: در این همایش گروه کر «آواهای ماندگار» فرهنگ‌سرای امید با بیش از ۱۴ سال فعالیت حرفه‌ای در حوزه موسیقی به اجرای برنامه می‌پردازد. 

گروه کر «آواهای ماندگار» فرهنگ‎سرای امید در سال ۱۳۸۳ و با هدف بسترسازی برای حضور پر رنگ سالمندان در فعالیت‌های هنری، اجتماعی و هچنین توسعه و ارتقای سلامت اجتماعی سالمندان راه اندازی شده است.

خسروی در پایان گفت: همایش بزرگ تکریم سالمندان سه‌شنبه ۹ مهر از ساعت ۸ تا ۱۲ در سالن همایش‌های برج میلاد تهران برگزار می‌شود.
نظر شما