پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۵:۵۱
کد خبر: ۱۰۳۱۹۴
|
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۴
کتاب خاطرات تیمسار میرمحمدی رزمنده دفاع مقدس با عنوان «تو تمام نمی‌شوی» روز یکشنبه هفتم مهر ماه در ایوان انتظار رونمایی شد.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، کتاب خاطرات تیمسار اسدالله میرمحمدی رزمنده دفاع مقدس با عنوان «تو تمام نمی‌شوی» روز یکشنبه هفتم مهر ماه به همت مدیریت فرهنگی هنری مترو در ایوان انتظار ایستگاه متروی میدان ولی‌عصر(عج) رونمایی شد. 

تیمسار اسدالله میرمحمدی در این مراسم به شرح بخش‌هایی از خاطراتش در دوران اسارت پرداخت و گفت: پس از اسارت به دلیل جراحت و شکستگی در ناحیه دست و پا به بیمارستان بصره منتقل شدم و پس از انجام عمل جراحی و گچ گرفتگی مورد بازجویی قرار گرفتم اما درمان متوقف شد.

وی همچنین به عنایت‌های ویژه خداوند در طول زمان اسارت اشاره کرد و گفت: همواره عنایت خدا شامل حال بنده بود. در ابتدای اسارت رادیویی توسط نگهبان بیمارستان دریافت کردم و با شنیدن اخبار ایران روحم کمی آرام شد. این عنایات در کل زمان اسارت با من بود.

نحوه اسارت، جراحت‌ها، نحوه برخورد عراقی‌ها در زندان‌های رژیم بعث، همدلی و هماهنگی اسرای ایرانی تا لحظه آزادی و بازگشت به خاک وطن و... موضوعاتی بود که تیمسار میرمحمدی درباره آن صحبت کرد. 

سهیلا راجی کاشانی نویسنده کتاب «تو تمام نمی‌شوی» نیز در این مراسم گفت: «تو تمام نمی‌شوی» شرح خاطرات تیمسار میرمحمدی از زمان کودکی تا ازدواج و سپس اسارت در زندان‌های بعث و تحمل شکنجه و درد و رنج اسارت و در نهایت آزادی و مشغول به کار شدن در ستاد کل نیروهای مسلح است که در قالب رمان مستند نوشته شده است. امیدوارم این کتاب مقبول افتد و جوانان و نسل آینده را تحت تأثیر قرار دهد.

سردار غیاثی راد معاون روابط عمومی و فرهنگی رهروان امر به معروف و نهی از منکر کل کشور در مراسم رونمایی این کتاب عنوان کرد: رییس بنیاد حفظ آثار ارزش‌های دفاع مقدس در استان مرکزی به پاس ایثار و مجاهدات و صبوری و ازجان‌گذشتگی این امیر بزرگوار و همسرشان یک غرفه در موزه حفظ آثار ارزش‌های دفاع مقدس به نام امیر میرمحمدی لحاظ کرده‌اند.

در پایان مراسم، رونمایی کتاب با حضور تیمسار اسدالله میرمحمدی، سهیلا راجی کاشانی نویسنده کتاب، سردار غیاثی راد معاون روابط عمومی و فرهنگی رهروان امر به معروف و نهی از منکر کل کشور، محسن دریا لعل مدیر انتشارات روایت فتح، غلامرضا جوکار مدیر مسئول موسسه فرهنگی و هنری پیام آزادگان، همسر تیمسار میرمحمدی و سعید گل‌اندامی رییس فرهنگ‌سرای مترو انجام شد. 
نظر شما