سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۰۸:۳۸
کد خبر: ۱۰۳۲۵۵
|
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۲
کتابخانه فرهنگ‌سرای فردوس در برنامه «قلم‌های عاشورایی»، به معرفی و بررسی کتاب «فتح خون» اثر شهید سیدمرتضی آوینی می‌پردازد.
بررسی کتاب فتح خون در «قلم‌های عاشورایی» فرهنگ‌سرای فردوسبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، ویژه برنامه «قلم‌های عاشورایی» به مناسبت ماه محرم و صفر و با هدف معرفی آثار فاخر با موضوع قیام کربلا و واقعه عاشورا، روز دوشنبه ۱۵ مهرماه ساعت ۱۷ با معرفی و بررسی کتاب «فتح خون» با حضور علی‌الله سلیمی نویسنده و پژوهشگر، محمدعلی شعبانی نویسنده و فیلم‌ساز و افشین فکوری کارشناس مجری در فرهنگ‌سرای فردوس برگزار می‌شود.

کتاب «فتح خون» اثری متفاوت و ماندگار در روایت محرم به قلم شهید سیدمرتضی آوینی نویسنده، متفکر و فیلمسازی‌ است که در مقام راوی، مخاطب را به درک و دریافت مسیر شناخت انسان کامل سوق می‌دهد با پایان اعجاب انگیزی که راوی آن پیش از نگارش فصل شهادت امام حسین(ع)، در منطقه فکه در برخورد با مین به جامانده از حماسه هشت سال دفاع مقدس، چونان مقتدایش شربت شهادت می‌نوشد.

علاقه‌مندان برای شرکت در این برنامه می‌توانند به فرهنگ‌سرای فردوس واقع در فلکه دوم صادقیه، بلوار فردوس شرق، بعد از چهارراه شهید سلیمی جهرمی مراجعه کنند.
نظر شما