جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۰:۲۵
کد خبر: ۱۰۳۲۷۶
|
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۵
نمایش مذهبی «عشاق ۱۴۴۱» از ۱۷ مهر به مدت ۱۰ شب در میدان آیینی امام حسین(ع) اجرا می‌شود.
اجرای نمایش مذهبی«عشاق ۱۴۴۱» در میدان آیینی امام حسین(ع)به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران؛ نمایش مذهبی «عشاق ۱۴۴۱» کاری از گروه هنری آوای رافع به کارگردانی و نویسندگی شقایق عوض‌زاده و تهیه کنندگی سامان نیکنام‌فر از چهارشنبه ۱۷ مهر به مدت ۱۰ شب در میدان آیینی امام حسین(ع) اجرا می‌شود.

این نمایش با محوریت واقعه عاشورا به روایتی از ظهر عاشورا تا خرابه‌های شام و شهادت حضرت رقیه (س) می‌پردازد که به صورت میدانی برگزار می‌شود.

گروه هنری آوای رافع با سابقه‌ای ٨ ساله در زمينه موسيقي و نمايش آيينی مذهبی به مناسبت ایام سوگواری و عزاداری سرور و سالار شهیدان امام حسین(ع) مشغول فعالیت است و از بازیگران این نمایش می‌توان به مسعود معصومی، علیرضا کوهدشتی، فاطمه انصاری، هلما سربندی، پوریا سلیمانی، فاطمه شیخلر، ابوالفضل حسینی، پوریا محمدی، علیرضا وطن‌خواه، آرین رضایی، ندا زراعتی، ابوالفضل قاسمی، جمیله نادری، ایلیا نیرومند، فرشاد دیبازر، ملیسا نیرومند اشاره کرد.

علاقه‌مندان برای تماشای نمایش «عشاق ۱۴۴۱» می‌توانند از ساعت ۱۹ به میدان آیینی امام حسین (ع) مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با تلفن 33256860 تماس بگیرند.


نظر شما