جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۰۵:۲۹
کد خبر: ۱۰۳۲۹۱
|
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۶
خانه فرهنگ باصفا ویژه‌برنامه «غنچه‌های آسمانی» را به مناسبت روز جهانی کودک و با شعار «آینده را باید ساخت» سه‌شنبه ۱۶ مهر برگزار می‌کند.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، «غنچه‌های آسمانی» عنوان ویژه‌برنامه‌ای است که به مناسبت گرامی‌داشت روز جهانی کودک روز سه‌شنبه ۱۶ مهر، ساعت ۱۰ با شعار محوری «آینده را باید ساخت» در خانه فرهنگ باصفا برگزار می‌شود.

این برنامه شامل بخش‌های مختلف آموزشی و تفریحی از جمله قصه‌گویی و اجرای نمایش با تاکید بر موضوع حفظ محیط زیست و همچنین شعرخوانی، ساخت کاردستی و آشپزی است که با حضور کودکان و نونهالان اجرا می‌شود.

شعار «آینده را باید ساخت» امسال نیز بار دیگر از سوی اعضای شورای سیاست‌گذاری کانون پرورش فکری کودک و نوجوان به عنوان شعار هفته ملی کودک انتخاب شد تا امید به آینده‌ای روشن را برای کودکان ایران ترسیم کرده و به عنوان نگاهی راهبردی همواره مورد توجه دست‌اندکاران حوزه کودک قرار گیرد.

علاقه‌مندان برای شرکت در این برنامه می‌توانند به خانه فرهنگ باصفا واقع در فلکه دوم صادقیه، بلوار فردوس شرق، خیابان وفا آذر شمالی، کوچه گلزار غربی، کوچه درختی مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 44098748 تماس بگیرند.
نظر شما