جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۰:۲۳
کد خبر: ۱۰۳۲۹۵
|
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۱
کارگاه «داستان، نقاشی، امام شهادت و شجاعت» به مناسبت روز کودک، سه‌شنبه ۱۶ مهر ساعت ۱۵ با مشارکت استارتاپ «داستانپ» در فرهنگ‌سرای فناوری اطلاعات برگزار می‌شود.
کارگاه «داستان، نقاشی، امام شهادت و شجاعت» در فرهنگ‌سرای فناوری اطلاعاتبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، به مناسبت روز کودک و مصادف شدن این روز با ایام عزاداری سید و سالار شهیدان امام حسین(ع) و در راستای معرفی شخصیت این امام بزرگوار به کودکان، کارگاه «داستان،نقاشی، امام شهادت و شجاعت»، سه‌شنبه ۱۶ مهر ساعت ۱۵با مشارکت استارتاپ «داستانپ» در فرهنگ‌سرای فناوری اطلاعات برگزار می‌شود.

در این کارگاه  ابتدا یک داستان با موضوع امام حسین(ع) توسط کارشناس برای کودکان روایت می‌شود و از آنان خواسته می‌شود تا در روایت داستان مشارکت خلاقانه داشته باشند. سپس برداشت خود را از داستان به صورت نقاشی  بکشند. در پایان نقاشی کودکان با استفاده از نرم افزار «داستانپ» به کارتون تبدیل می‌شود.

حضور در این برنامه برای کودکان ۴ تا ۹ سال آزاد و رایگان است. 

علاقه‌مندان می‌توانند برای شرکت در این کارگاه به فرهنگ‌‌سرای فناوری اطلاعات واقع در تقاطع خیابان‌های جمهوری اسلامی و کارگر مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 66902134 تماس بگیرند.
نظر شما