جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۰۴:۱۰
کد خبر: ۱۰۳۳۰۲
|
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۵
دومین همایش «کانون آرمان زندگی» با موضوع بررسی روانشناختی «اعتماد به نفس یا اعتماد به سقف» جمعه ۱۹ مهر در فرهنگ‌سرای ارسباران برای شهروندان برگزار می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، دومین همایش «کانون آرمان زندگی» با موضوع بررسی روانشناختی «اعتماد به نفس یا اعتماد به سقف» جمعه ۱۹ مهر ساعت ۱۵ در فرهنگ‌سرای ارسباران برای شهروندان برگزار می‌شود. این همایش با هدف ارائه راهکارهای مناسب برای ارتقای تقویت اعتماد به نفس و توانمندسازی افراد با سخنرانی محمد قهرمانی متخصص روانشناسی برگزار می‌شود.

مفاهیم خودشناسی، رمزها، علم و هنر اعتماد به نفس، مسئولیت‌پذیری، کسب آرامش و مهارت‌های زندگی، شناخت توانایی و قابلیت‌های فردی برخی از راه‌های تقویت اعتماد به نفس از عناوین سخنرانی در این همایش است.

همچنین نمایشگاهی با بیش از ۲۰۰ جلد کتاب روانشناسی برای دسترسی شهروندان در حاشیه این همایش برپاست.

کانون «آرمان زندگی» یک روز جمعه در ماه با طرح مباحث روانشناسی و خانواده با هدف ارائه راهکارهای مناسب روانشناسی برای زندگی بهتر به طور رایگان در تالار هنر فرهنگ‌سرای ارسباران برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند برای حضور در این همایش به نشانی خیابان دکتر شریعتی، بالاتر از سیدخندان، خیابان جلفا مراجعه کنند. تلفن گویای ۲۰-۲۲۸۷۲۸۱۸ داخلی ۱۱۸ برای آگاهی بیشتر اعلام می‌شود. 

نظر شما