سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۲۱:۱۲
کد خبر: ۱۰۳۳۳۰
|
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۷
مراسم یادبود سرتیپ پاسدار «شهید محمد آتوت» از شهیدان والامقام منطقه ۵، پنج‌شنبه ۱۸ مهرماه در فرهنگ‌سرای فردوس برگزار می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهن، یادبود شهید والامقام سرتیپ پاسدار محمد آتوت از شهیدان معزز محله فردوس و ادای احترام به مقام شامخ این شهید و خانواده معظم، پنج‌شنبه ۱۸ مهرماه ساعت ۸:۳۰ همراه با قرائت زیارت پرفیض عاشورا در فرهنگ‌سرای فردوس برگزار می‌شود.

سرتیپ پاسدار شهید حاج محمد آتوت در خرداد سال ۱۳۳۸ در شهر تهران دیده به جهان گشود؛ در سال ۱۳۵۸ برای تداوم و اوج بخشی به حرکت انقلابی و اطاعت از اوامر ولایت فقیه، به عضویت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درآمد و با شروع جنگ تحمیلی عراق بر علیه ایران عازم جبهه‌های دفاع مقدس شد و در ۱۳ خردادماه سال ۱۳۷۴ زمان عزیمت به منطقه عملیاتی مانور عاشورا، در سانحه تصادف به شهادت رسید.

اخلاص شهید به قدری بالا بود که  سرلشکر محسن رضایی که فرماندهی سپاه را بر عهده داشت زمان شهادت ایشان در مراسمی اعلام کرد هنگامی که خبر شهادت برادر عزیزمان حاج محمد آتوت را شنیدم با توجه به صفات اخلاقی و اخلاصی که از ایشان سراغ داشتم مطمئن شدم که این رزمایش با موفقیت انجام خواهد شد.

علاقه‌مندان برای شرکت در این مراسم معنوی می‌توانند به فرهنگ‌سرای فردوس واقع در فلکه دوم صادقیه، بلوار شرق، بعد از چهارراه شهید سلیمی جهرمی مراجعه کنند و یا برای اطلاعات بیشتر با شماره ۴۴۰۵۸۹۰۰ تماس بگیرند.
نظر شما