پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۵:۵۸
کد خبر: ۱۰۳۳۳۳
|
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۱
فراخوان مسابقات سراسری ماشین‌های «رادیو کنترلی» منتشر شد
اولین دوره مسابقات سراسری ماشین رادیو کنترلی با عنوان « تخته گاز »  به مدت یک هفته برای ۳ تا ۹۳ ساله‌ها در تهران برگزار می شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۲ با هدف ایجاد فضایی شاد و بانشاط در کنار یک رقابت سالم و پر انرژی، با مشارکت شهرداری منطقه ۱۶ تهران، اولین دوره مسابقات سراسری ماشین‌های رادیوکنترلی با عنوان «تخته گاز» را از ۱۱ تا ۱۷ آبان در بوستان ترافیک منطقه ۱۶ برگزار می‌کند.

مسابقه «تخته گاز» در چهار بخش برگزار می‌شود؛

الف – ماشین‌های کنترلی اسباب بازی: این بخش ویژه کودکان کمتر از ۹ سال بوده که با ماشین‌های اسباب بازی خود شرکت می‌کنند.

ب- ماشین‌های بنزینی و نیترو: این بخش مخصوص ماشین‌های حرفه‌ای سوختی است و شرکت کنندگان با ماشین‌های سوختی خودشان شرکت می‌کنند.

ج- ماشین‌های الکتریکی: این بخش ویژه ماشین‌های الکترونیکی و در دو قسمت سرعت و کوهستان برگزار می‌شود . در این بخش علاقه‌مندان می‌توانند با ماشین‌های کنترلی خود شرکت کنند و درصورت نداشتن ماشین کنترلی از ماشین‌های موجود در محل مسابقات استفاده کنند.

د- بخش خانوادگی: با هدف گسترش فضای نشاط در میان خانواده‌ها بخش ویژه خانواده برگزار می‌شود . در این بخش خانواده‌ها می‌توانند به همراه کودکان خردسال و ماشین‌های شارژی بزرگ شرکت کرده و در یک رقابت خانوادگی حضور داشته باشند.

ثبت‌نام این مسابقات به صورت اینترنتی بوده و علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت‌نام تا پایان مهر به نشانی RALLY.FARHANGSARA.IR مراجعه کنید.

علاقه‌مندان  برای اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن‌های ۸۸۳۶۶۳۶۶ (دبیرخانه مسابقه واقع در فرهنگ‌سرای ابن‌سینا) تماس بگیرند. 

به دلیل محدودیت، اولویت با افرادی است که زودتر ثبت‌نام کرده‌اند.

نظر شما