سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۱:۰۷
کد خبر: ۱۰۳۳۳۸
|
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۲
نگارخانه آفرینش نقش فرهنگ‌سرای اشراق همزمان با روز کودک نمایشگاه گروهی نقاشی کودکان با عنوان «مهر و دوستی» را از ۱۷ تا ۲۳ مهر ماه در فرهنگ‌سرای اشراق برپا کرده است.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، نگارخانه آفرینش نقش فرهنگ‌سرای اشراق همزمان با روز کودک نمایشگاه گروهی نقاشی کودکان  با عنوان «مهر و دوستی» را از ۱۷ تا ۲۳ مهر ماه در فرهنگ‌سرای اشراق برپا کرده است. این نمایشگاه با هدف کشف استعدادهای هنری کودکان و گسترش فرهنگ مهربانی و نوع‌دوستی برپا شده است. 

در این نمایشگاه ۳۵ اثر در ابعاد مختلف با موضوع صلح و مهربانی و با تکنیک گواش، مداد رنگی و پاستل با مشارکت موسسه مشاوره آموزش و پژوهش تجلی مهر به سرپرستی المیرا طباطبایی به نمایش در آمده است.

المیرا طباطبایی درمانگر روانشناس دارای تحصیلات فوق لیسانس روانشناسی و مدارک هنردرمانی و بازی‌درمانی است. او فعالیت هنری را از سال ۱۳۸۲ آغاز کرده و دارای مدارک بین‌المللی نقاشی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان فنی حرفه‌ای تهران است و برگزاری چندین نمایشگاه نقاشی در نهاوند و ظفر را در کارنامه فعالیت‌های هنری خود دارد. 

این نمایشگاه هر روز از ساعت ۱۰ تا ۱۹ آماده پذیرایی از علاقه‌مندان است.

علاقه‌مندان برای حضور در این نمایشگاه می‌تواند به نشانی فرهنگ‌سرای اشراق واقع در فلکه دوم تهرانپارس، خیابان جشنواره، رو به روی متروی فرهنگ‌سرا مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با تلفن ۷۷۷۸۲۲۱۱ تماس بگیرند.

نظر شما