شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۸:۰۲
کد خبر: ۱۰۳۳۴۶
|
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۳
ویژه‌برنامه «قلم‌های عاشورایی» با معرفی و بررسی کتاب «نامیرا» دوشنبه ۲۲ مهر در فرهنگ‌سرای فردوس برگزار می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، ویژه‌برنامه «قلم‌های عاشورایی» به مناسبت ماه محرم و صفر و با هدف معرفی آثار فاخر با موضوع قیام کربلا و واقعه عاشورا، روز دوشنبه ۲۲ مهر ساعت ۱۷ با معرفی و بررسی کتاب «نامیرا» اثر صادق کرمیار با حضور نویسنده، ساسان والی‌زاده و مهشاد لسانی منتقدان و افشین فکوری کارشناس مجری این نشست، در فرهنگ‌سرای فردوس برگزار می‌شود.

رمان «نامیرا» نوشته صادق کرمیار کتابی که دست بر روی یکی از مهمترین و پرکشش‌ترین اتفاقات تاریخ اسلام یعنی واقعه کربلا گذاشته است؛ اتفاقی که در آن حرامیان و مسلمانان و مشرکان با هم یکی می‌شوند و بر بهترین خلق خدا هجوم می‌آورند.

داستان نقل شده در کتاب داستانی است که انتهای آن برای همه مخاطبان اثر مشخص است ولی نکته‌ای که باعث می‌شود تا مخاطب آن پای کتاب بنشیند و با داستان آن تا انتها همراه شود، نگاه اصولی نویسنده به واقعه عاشورا و استفاده درست از عناصری چون عشق و گره‌های داستانی مناسب و به جا در میان خرده‌روایت‌های نقل شده در جریان اصلی قصه است.

علاقه‌مندان برای شرکت در این برنامه می‌توانند دوشنبه ۲۲ مهر به فرهنگ‌سرای فردوس واقع در فلکه دوم صادقیه، بلوار فردوس شرق، بعد از چهارراه شهید سلیمی جهرمی مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 44081043 تماس بگیرند.
نظر شما