پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۲۳:۴۹
کد خبر: ۱۰۳۴۰۰
|
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۱
کارگاه یک‌روزه «نویسندگی خلاق» سه‌شنبه ۲۳ مهرماه در فرهنگ‌سرای سرو برگزار می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، کارگاه یک‌روزه «نویسندگی خلاق» با هدف افزایش مهارت‌های نویسندگان نوقلم سه‌شنبه ۲۳ مهرماه از ساعت ۱۵ تا ۱۷ با حضور ابوالفضل درخشنده در فرهنگ‌سرای سرو برگزار می‌شود. 

این کارگاه آموزشی برای آن دسته از علاقه‌مندانی است که قصد دارند داستان‌نویسی را به طور جدی و حرفه‌ای دنبال کنند. رویکرد این کارگاه به داستان‌نویسی مبتنی بر نظریه‌هایی ادبی و شناخت سبک‌های داستان‌نویسی در ادبیات ایران و جهان خواهد بود. شرکت‌کنندگان در این کارگاه می‌بایست از شناخت مقدماتی درباره عناصر داستان برخوردار باشند. در این کارگاه ابتدا بحث نظری درباره شیوه‌های داستان‌نویسی مطرح خواهد شد، سپس داستانی که یکی از شرکت‌کنندگان کارگاه به رشته تحریر در آورده است در جمع خوانده و بررسی می‌شود و در ادامه شیوه به‌کارگیری خلاقانه و هدفمندِ عناصر داستان برای القای درونمایه مورد نظر نویسنده بحث خواهد شد.

علاقه‌مندان برای شرکت در این برنامه می‌توانند به فرهنگ‌سرای سرو واقع در خیابان ولی‌عصر(عج)، بالاتر از بوستان ساعی، کوی ساعی دوم مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره ۸۸۸۸۱۸۷۹ تماس بگیرند. 
نظر شما