شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۲:۵۴
کد خبر: ۱۰۳۴۱۵
|
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۹
نگارخانه آفرینش نقش فرهنگ‌سرای اشراق نمایشگاه نقاشی‌خط «رد پای قلم» را از ۲۴ تا ۳۰ مهر ماه برپا می‌کند.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، نگارخانه آفرینش نقش فرهنگ‌سرای اشراق نمایشگاه نقاشی‌خط «رد پای قلم» را از ۲۴ تا ۳۰ مهر ماه برپا می‌کند. این نمایشگاه با هدف کشف استعدادهای هنری و گسترش هنر و آشنایی شهروندان با تکنیک‌های مختلف هنری برپا شده است.

این نمایشگاه با نمایش ۳۰ اثر در ابعاد مختلف با موضوع اشعار حافظ، مولانا، سهراب سپهری و... با تکنیک رنگ روغن به هنرمندی علی محمدجانپور پذیرای هنردوستان است. 

علی محمدجانپور دانش‌آموخته رشته گرافیک و دارای مدرک فوق ممتاز خوشنویسی است. او فعالیت هنری‌اش را در دهه ۸۰ آغاز کرده و برگزاری چندین نمایشگاه از جمله نمایشگاه‌های طریق جاوید (سه دوره در دهه ۸۰) و نمایشگاه‌هایی در حوزه هنری شهر ساری سال ۹۱، قائم‌شهر سال ۹۲ و اداره فرهنگ و ارشاد شیمرانات در سال ۹۶ را در کارنامه فعالیت‌های هنری خود دارد. 

این نمایشگاه هر روز از ساعت ۱۰ تا ۱۹ پذیرای علاقه‌مندان است و برای بازدید از آن می‌توانید به فرهنگ‌سرای اشراق واقع در فلکه دوم تهرانپارس، خیابان جشنواره، روبه‌روی متروی فرهنگ‌سرا مراجعه کنید و برای دریافت اطلاعات بیشتر با تلفن ۷۷۷۸۲۲۱۱ تماس بگیرند.

نظر شما