چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۳:۴۴
کد خبر: ۱۰۳۴۱۸
|
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۸
خانه فرهنگ امام علی(ع) منطقه ۱۸ به مناسبت روز جهانی غذا مسابقه «دستپخت‌های ایرانی» را با حضور علاقه‌مندان برگزار می‌کند.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، خانه فرهنگ امام علی(ع) منطقه ۱۸ به مناسبت روز جهانی غذا مسابقه «دستپخت‌های ایرانی» را با حضور علاقه‌مندان برگزار می‌کند. این مسابقه به منظور ترغیب خانواده‌ها به استفاده از خوراکی‌ها و نوشیدنی‌های سالم و بهداشتی، پرهیز از غذاهای آماده و فست‌فود و روی آوردن به استفاده از محصولات کشاورزی در طبخ غذاهای سنتی و محلی برگزار می‌شود.

در مسابقه دستپخت‌های ایرانی پس از تحویل غذاها توسط شرکت‌کنندگان، داوران به بررسی کیفیت انواع خوراکی‌های آماده‌شده پرداخته و بر اساس معیارهای مختلف، به هر یک از غذاها نمره خواهند داد.

این مسابقه با همکاری سرای محله شادآباد برگزار می‌شود و درآمد حاصل از فروش غذاها و نوشیدنی‌ها به نفع کودکان و خانواده‌های بی‌بضاعت هزینه خواهد شد.

مسابقه دستپخت‌های ایرانی همزمان با روز جهانی غذا چهارشنبه ۲۴ مهر ماه از ساعت ۱۰ تا ۱۱ برگزار می‌شود و علاقه‌مندان برای حضور در آن می‌توانند به خانه فرهنگ امام علی(ع) به نشانی شادآباد، میدان سبحانی، خیابان علی‌پوران، جنب مجموعه شهید مختار سلیمانی مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با تلفن ۶۶۷۸۵۰۴۰ تماس بگیرند.
نظر شما