جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۰۰:۲۳
کد خبر: ۱۰۳۴۳۴
|
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۰
فرمانده سپاه محمد رسول‌الله(ص) بیان کرد:
سردار محمدرضا یزدی فرمانده سپاه محمد رسول‌الله(ص) تهران بزرگ روز شنبه ۲۷ مهر ماه با حضور در راهپیمایی جاماندگان اربعین حسینی که از میدان امام حسین(ع) تا حرم حضرت عبدالعظیم(ع) برگزار می‌شود، گفت: امت اسلامی پای حرکت حسینی ایستاده است.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، سردار محمدرضا یزدی فرمانده سپاه محمد رسول‌الله(ص) تهران بزرگ با حضور در راهپیمایی جاماندگان اربعین حسینی که هر سال در روز اربعین از میدان امام حسین(ع) تا حرم حضرت عبدالعظیم(ع) برگزار می‌شود، عنوان کرد: برپایی پیاده‌روی جاماندگان اربعین حسینی برای بیان این است که عده‌ای از کسانی که موفق نشده‌اند به زیارت اربعین حضرت اباعبدالله الحسین(ع) در کربلا مشرف شوند، از اینجا به یاد کسانی که در آنجا هستند و به عشق امام حسین(ع)، حرکتی را آغاز کرده‌اند تا به امام حسین(ع) بگویند ما هم مثل زائران اربعین برای رسیدن به حرم شما از خود بیخود هستیم.

وی افزود: مردم با حضور در این راهپیمایی می‌خواهند به دنیا نشان دهند که عاشقان اباعبدالله(ع) تنها نیستند. الان در سایر کشورهای اسلامی کسانی که از رسیدن به راهپیمایی اربعین حسینی در کربلا جا مانده‌اند، با برگزاری راهپیمایی جاماندگان خودشان را به آن دریای عظیم ملحق می‌کنند و نشان می‌دهند در کنار زائران کربلا هستند. امت اسلامی امت بزرگی است که صلابت و استقامت خودش را همیشه نشان داده و در هر شرایطی پای اعتقاداتش و پای حرکت حسینی ایستاده است. 

این مراسم توسط سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با مشارکت سپاه تهران، نیروی انتظامی تهران بزرگ، معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، شهرداری مناطق ۷، ۱۲، ۱۳، ۱۴، ۱۵، ۱۶ و ۲۰، اداره امور مساجد جنوب شرق تهران، تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع)، سازمان زیباسازی شهر تهران، سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی، اورژانس شهر تهران، پلیس راهور تهران بزرگ، سازمان تبلیغات اسلامی جنوب شرق تهران، سازمان مدیریت پسماند، شرکت بهره‌برداری مترو، شرکت واحد  اتوبوسرانی شهر تهران، اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران، هیئت رزمندگان اسلام استان تهران، سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران و شبکه ۵ سیما برگزار شد.
نظر شما