پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۲۰:۵۹
کد خبر: ۱۰۳۴۵۵
|
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۷
نمایشگاه گروهی نقاشی آبرنگ شامل آثار جمعی هنرمندان جوان به سرپرستی راحله صافی در گالری آفرینش نور بر پا می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، نمایشگاه نقاشی آبرنگ «که پرواز نگاه، در همین یک قدمی می‌ماند» شامل ۳۰ تابلو از آثار راحله صافی و هنرجویان، عصر یکشنبه ۲۸ مهرماه در نگارخانه آفرینش نور مجتمع فرهنگی هنری نور گشایش می‌یابد و به مدت ۱۰ روز میزبان  شهروندان است.

راحله صافی متولد اسفند ۱۳۴۶ دارای دیپلم گرافیک از هنرستان و لیسانس گرافیک از دانشکده هنر و معماری و مدرک نقاشی آبرنگ از پردیس دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران است؛ از جمله فعالیت‌های هنری وی می‌توان به همکاری با آموزش‌وپرورش در زمینه تدریس هنر، طراحی لباس و مبانی هنرهای تجسمی  به مدت ۱۰ سال طی سال‌های ۱۳۷۶ تا ۱۳۸۶، همکاری با اتاق بازرگانی ایران در زمینه طراحی آگهی‌های تبلیغاتی برای مجلات ایران و کانادا و ایران کامرز، همکاری با روابط عمومی شهرداری تهران در زمینه‌ی طراحی تبلیغاتی و ... اشاره کرد.

راحله صافی در  ۲۰  نمایشگاه نقاشی گروهی و ۶ نمایشگاه انفرادی حضور داشته و انتخاب اثر وی در جشنواره آبرنگ فابریانو ایتالیا سال ۲۰۱۷ و چاپ اثر در کاتالوگ جشنواره، چاپ آثار در سه شماره کتاب شهر هشتم (گزیده آثار هنرمندان آبرنگ ایران)، چاپ ۴ اثر و بیوگرافی ایشان و اختصاص دو صفحه از کتاب international watercolor artists آمریکا  سال  ۲۰۱۵، عضویت در جامعه بین‌المللی آبرنگ ایران، عضو افتخاری مرکز هنرهای تجسمی ایران از دیگر افتخارات هنری این بانوی هنرمند است.

علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند تا ۹ آبان ماه همه‌روزه از ساعت ۹ تا ۱۸ به مجتمع فرهنگی هنری نور واقع در فلکه دوم صادقیه، بلوار آیت اله کاشانی، بعد از تقاطع شهید ستاری، جنب شهر کتاب مراجعه کنند و برای اطلاعات بیشتر با شماره ۴۴۰۸۸۷۰۷ تماس بگیرند.
نظر شما