سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۲:۴۸
کد خبر: ۱۰۳۴۷۰
|
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۸
فیلم سینمایی «مرد سگی» ۲۹ مهرماه در فرهنگ‌سرای ابن‌سینا به نمایش درآمده و سپس نقد و بررسی می‌شود.
نمایش و بررسی «مرد سگی» در فرهنگ‌سرای ابن‌سینابه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، فیلم سینمایی «مرد سگی» محصول ۲۰۱۸ ایتالیا و فرانسه و نماینده ایتالیا در اسکار ۲۰۱۹، دوشنبه ۲۹ مهرماه ساعت ۱۸:۳۰ در سالن آمفی‌تئاتر فرهنگ‌سرای ابن‌سینا به نمایش درآمده و سپس با حضور کورش جاهد منتقد و کارشناس سینما نقد و بررسی می‌شود.

در خلاصه داستان این فیلم که «متئو گارونه» آن را کارگردانی کرده، آمده است: مارچلو یک آرایشگر حیوانات است که در شهرستانی در حومه‌ی روم زندگی می‌کند. او گذران روزهایش را بین کار کردن در آرایشگاهش و محبت به فرزندش تقسیم می‌کند. اما هنگامی که مارچلو تصمیم می‌گیرد کمی پول بیشتر به‌دست آورد، با مردی مرموز به نام سیمونچینو آشنا می‌شود.

مارچلو فونته، نونزیا شایانو و ادواردو پز در «مرد سگی» ایفای نقش می‌کنند. بازیگر این فیلم «مارچلو فونته» توانست نخل طلای بهترین بازیگر مرد را در کن ۲۰۱۸  از آن خود کند.

علاقه‌مندان برای تماشای فیلم می‌توانند به فرهنگ‌سرای ابن‌سینا واقع در شهرک قدس خیابان ایران‌زمین شمالی مراجعه کنند و برای  اطلاعات بیشتر با شماره تلفن‌های ۸ _ ۸۸۳۶۶۳۶۶ تماس بگیرند.
نظر شما