جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۲۱:۳۰
کد خبر: ۱۰۳۵۲۳
|
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۱
برنامه استعدادیابی «هزارصدای سنتی» با تقدیم به استاد فضل‌الله توکل دوشنبه ۱۳ و پنجشنبه ۱۶ آبان ماه ساعت ۱۸ با حضور اهالی موسیقی و شعر در فرهنگ‌سرای ارسباران برگزار می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، برنامه استعدادیابی «هزارصدای سنتی» با تقدیم به استاد فضل‌الله توکل دوشنبه ۱۳ و پنجشنبه ۱۶ آبان ماه ساعت ۱۸ با حضور اهالی موسیقی و شعر در فرهنگ‌سرای ارسباران برگزار می‌شود. داود آزاد، سیدعلیرضا میرعلینقی و پوریا اخواص داوران این برنامه هستند که در آن اجرای سه گروه جوان موسیقی اصیل ایرانی بررسی می‌شود و در نهایت گروه برگزیده معرفی خواهد شد. 

در برنامه «هزارصدای سنتی» سیدرضا زهرایی آوازخوان و مدرس پیشکسوت موسیقی ایران از شاگردان اسماعیل مهرتاش با همراهی ویولن بهروز افشار و ضرب افشین نظری آواز می‌خواند. همچنین در بخش دیگر برنامه، پارسا باجلاوند با همراهی نوازنده نوجوان سنتور و تارا قهرمانی نوازنده چهار ساله تنبک به اجرای قطعات موسیقی ایرانی می‌پردازند.

هزارصدا فرصتی برای معرفی استعدادهای موسیقی است که از سال ۱۳۹۲ به سرپرستی آرش نصیری در فرهنگ‌سرای ارسباران آغاز شد و امسال بخش کودکان و شهرستان‌ها نیز به برنامه‌های آن پیوستند.

فرهنگ‌سرای ارسباران در خیابان شریعتی، بالاتر از پل سیدخندان، خیابان جلفا واقع شده است و شماره‌های ۲۰-۲۲۸۷۲۸۱۸  داخلی ۱۲۲ برای آگاهی بیشتر اعلام می‌شود.

نظر شما