پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۹:۴۱
کد خبر: ۱۰۳۵۴۴
|
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۱
با حضور کارشناسان نیروی انتظامی برگزار می‌شود
نشست‌های موضوعی «آسیب‌شناسی اجتماعی و اصلاح سبک زندگی» با مشارکت مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۱۰ و معاونت اجتماعی نیروی انتظامی در قالب کارگاه‌های رایگان برای شهروندان برگزار می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، در راستای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و آگاهی بخشی به شهروندان، مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۱۰ با همکاری معاونت اجتماعی نیروی انتظامی تهران بزرگ اقدام به برگزاری چهار نشست رایگان در حوزه آسیب‌های اجتماعی و اصلاح سبک زندگی با محوریت خانواده کرده است.
 
نخستین نشست کارگاهی با موضوع «پیشگیری از اعتیاد» از ساعت ۱۰ تا ۱۲ یکشنبه ۱۲ آبان ماه با حضور الهام کشاورز کارشناس اجتماعی نیروی انتظامی در سالن منطق‌الطیر فرهنگ‌سرای عطار نیشابوری برگزار می‌شود. 

همچنین نشست کارگاهی «مدیریت خشم» از ساعت ۱۰ تا ۱۲ سه‌شنبه ۱۴ آبان ماه با حضور مهناز مدنی کارشناس اجتماعی نیروی انتظامی در سالن منطق‌الطیر فرهنگ‌سرای عطار نیشابوری برگزار می‌شود.

نشست سوم با موضوع «مهارت‌های خودمراقبتی کودکان»  نیز از ساعت ۱۰ تا ۱۲ دوشنبه ۲۰ آبان ماه با حضور شهناز افشنگ کارشناس اجتماعی نیروی انتظامی در خانه فرهنگ توحید برگزار می‌شود و نشست پایانی از ساعت ۱۰ تا ۱۲ یکشنبه ۲۶ آبان ماه که با حضور شهناز افشنگ در سالن منطق‌الطیر فرهنگ‌سرای عطار نیشابوری برگزار می‌شود، به موضوع «کنترل استرس» اختصاص دارد.

شهروندان علاقه‌مند برای حضور در این نشست‌های کارگاهی می‌توانند به نشانی: میدان بریانک، خیابان شهید دعوتی، خیابان امیرقلی، فرهنگ‌سرای عطار نیشابوری مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن: ۵۵۱۳۵۵۶۱ تماس بگیرند.
نظر شما