شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۷:۴۲
کد خبر: ۱۰۳۵۴۸
|
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۱
نمایش موزیکال «زی‌زی و زوزو» به نویسندگی و کارگردانی محمدحسین داداش‌نیا از ۱۲ آبان‌ در سالن آمفی تئاتر فرهنگ‌سرای فردوس روی صحنه می‌رود.
نمایش کودک «زی‌زی و زوزو» روی صحنه فرهنگ‌سرای فردوسبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، نمایش موزیکال «زی‌زی و زوزو» کاری از گروه هنری شاپرک‌های شادی به نویسندگی و کارگردانی محمدحسین داداش‌نیا، با هدف ایجاد فضایی شاد و مفرح برای کودکان و ارائه آموزه‌های اخلاقی به آن‌ها، از ۱۲ آبان تا پایان آذرماه همه روزه ساعت ۱۸:۳۰ و صبح‌ها ویژه مهدکودک‌ها و مدارس در فرهنگ‌سرای فردوس اجرا می‌شود.

داستان نمایش درباره دو شخصیت به نام‌های زی‌زی و زوزو است که می‌خواهند در سیرک مشغول به کار شوند و باید به جزیره‌ای بروند و موجودات آنجا را سرگرم کرده و بخندانند؛ این دو در طول نمایش با اتحاد و همدلی در میان دو آدم فضایی خشن، خندیدن و محبت کردن را به آن‌ها یاد می‌دهند و سرانجام در سیرک استخدام می‌شوند.

علاقه‌مندان برای تهیه و خرید بلیت می‌توانند به فرهنگ‌سرای فردوس واقع در فلکه دوم صادقیه، بلوار فردوس شرق، بعد از چهارراه شهید سلیمی جهرمی مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر نیز با شماره‌ 44081039 تماس بگیرند. 
نظر شما