شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۴:۳۵
کد خبر: ۱۰۳۵۶۷
|
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۰
کتابخانه دکتر حسابی منطقه ۱۷ برگزار می‌کند
کتابخانه دکتر حسابی منطقه ۱۷ مسابقه عکاسی از جلد بهترین کتاب خوانده‌شده را با عنوان «کتاب در قاب تصویر» برگزار می‌کند.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، به منظور ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی در بین شهروندان، کتابخانه دکتر حسابی منطقه ۱۷ مسابقه عکاسی از بهترین کتاب خوانده‌شده را با عنوان «کتاب در قاب تصویر» از ۱۱ آبان ماه برگزار می‌کند.

در این مسابقه علاقه‌مندان و دوستداران کتاب می‌توانند عکس‌های خود از طرح روی جلد بهترین کتابی که تا کنون مطالعه کرده‌اند را تا سقف سه عکس به دبیرخانه مسابقه بفرستند. از شاخص‌های مد نظر داوری در این مسابقه می‌توان به محتوای کتاب انتخابی، طراحی و زیبایی جلد کتاب، تیراژ، سابقه نویسندگی و تعداد آثار چاپی مؤلف یا نویسنده اثر و... اشاره کرد.

شرکت‌کنندگان در این مسابقه تا ۲۷ آبان ماه می‌توانند آثار خود را به دبیرخانه مسابقه یا آدرس الکترونیکی f_baharan17@yahoo.com و همچنین اینستاگرام فرهنگ‌سرای بهاران @farhangsara_baharan  بفرستند و پس از بازبینی، به صاحبان پنج اثر برگزیده طی مراسمی در هفته کتاب جوایزی تقدیم خواهد شد. 

علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند به کتابخانه دکتر حسابی واقع در خیابان ابوذر، خیابان شهید قفیلی، خیابان دکتر حسابی مراجعه کنند و یا با شماره‌های ۵۵۷۵۴۳۴۲ -۵۵۷۵۴۳۴۱ تماس بگیرند.
نظر شما