جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۰۵:۰۷
کد خبر: ۱۰۳۵۸۹
|
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۴
فیلم‌های سینمایی مطرب، چشم و گوش بسته، سمفونی نهم، منطقه پروازممنوع، تورنا۲ و انیمیشن بنیامین از چهارشنبه ۱۵ آبان در سینماهای سازمان فرهنگی هنری نمایش خود را آغاز می‌کنند.
نمایش ۶ فیلم از نیمه آبان / ۳ فیلم سهم کودک و نوجوانبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، ۶ فیلم سینمایی اکران خود را از چهارشنبه ۱۵ آبان آغاز می‌کنند. برای تماشای این فیلم‌ها می‌توانید به سینماهای سازمان فرهنگی هنری: پردیس‌های سینمایی باغ کتاب تهران، ملت، آزادی، راگا، رازی و تماشا و همچنین سینما چاپلین فرهنگ‌سرای بهمن، سینمای فرهنگ‌سرا اشراق، سینما پامچال و پردیس تئاتر تهران مراجعه کنید.

مطرب – مصطفی کیایی
این فیلم به ویسندگی، تهیه‌کنندگی و کارگردانی مصطفی کیایی محصول سال ۱۳۹۷ است.

داستان این فیلم درباره یک خواننده است که پیش از اوج گرفتن با وقوع انقلاب اسلامی همچون این طیف خواننده‌ها از صحنه کنار می‌رود اما چون به اندازه کافی از شهرت و اقبال نیز برخوردار نبوده، نمی‌تواند خواننده لس آنجلسی شود و در نهایت به خواننده مراسم‌ تبدیل می‌شود.

پرویز پرستویی، الناز شاکردوست، محسن کیایی و مهران احمدی بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

چشم و گوش بسته – فرزاد موتمن
این فیلم به کارگردانی فرزاد مؤتمن، نویسندگی هما بذرافشان و تهیه‌کنندگی امیرحسین آشتیانی‌پور محصول سال ۱۳۹۷ است.

مردی توسط یک زن تبهکار کُشته می‌شود و دو غریبه را به جرم قتل بازداشت می‌کنند. یکی صحنه قتل را ندیده چون نابیناست، آن یکی هم فقط صحنه را دیده چون ناشنواست! آنها یک صبح تا غروب فرصت دارند که از این مهلکه جان سالم به در ببرند.

امین حیایی، بهرام افشاری، آناهیتا درگاهی، مسعود کرامتی، لیندا کیانی و مانی حقیقی بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

سمفونی نهم – محمدرضا هنرمند
این فیلم به کارگردانی محمدرضا هنرمند، نویسندگی محمدرضا هنرمند و حامد افضلی و به تهیه‌کنندگی زینب تقوایی محصول سال ۱۳۹۷ است. این فیلم برای اولین بار در سی و هفتمین دوره جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد.

سمفونی نهم تازه‌ترین فیلم محمدرضا هنرمند در مقام کارگردان بعد از فیلم عزیزم من کوک نیستم است که ۱۷ سال قبل ساخته شده‌.

راحیل یک جراح است و همسرش را در حین عمل جراحی از دست داده‌است. او تصمیم می‌گیرد تا جنازه همسرش را بدزدد و او را طبق وصیتش در یک روستای دور افتاده، در کنار پدر و مادرش به خاک بسپارد.

حمید فرخ‌نژاد، ساره بیات، محمدرضا فروتن، پژمان بازغی، علیرضا کمالی، مهرداد صدیقیان و هدی زین‌العابدین بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

منطقه پرواز ممنوع – امیر داسارگر (کودک و نوجوان)
این فیلم به نویسندگی و کارگردانی امیر داسارگر و تهیه‌کنندگی حامد بامروت‌نژاد محصول سال ۱۳۹۷ است.

فیلم ماجراجویانه «منطقه پرواز ممنوع» روایتگر داستان سه نوجوان است که در حین آماده‌ شدن برای مسابقه ساخت پهپاد، با پیدا شدن یک یوزپلنگ در حوالی محل زندگیشان، وارد مسائل و درگیری‌های مختلف و مهیجی می‌شوند.

هادی حجازی فر، محمد فیلی، متین‌پاکزاد، متین کرمانی، علی‌رضا اکبری، علی ذکریایی، زین العابدین تقی‌پور و بهار نوحیان از جمله بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

تورنادو – سید جواد هاشمی (کودک و نوجوان)
این فیلم به نویسندگی، کارگردانی و تهیه کنندگی سیدجواد هاشمی محصول سال ۱۳۹۷ است.

تورنا۲ روایتگر داستان چهار بچه است که با یک سفینه به فضا سفر می‌کنند و با موجودات فضایی برخورد می‌کنند.

اکبر عبدی، کامران تفتی، بهنوش بختیاری، ارسلان قاسمی، الناز حبیبی، عباس جمشیدی فر، وحید نفر، امیر رونقی، فرزانه زهره وند، محسن رستمی، هادی نجفی امامی بازیگران بزرگسال و راستین عزیزپور، امیررضا احمدی، نگار نافذ و محمدمهدی ایرانی بازیگران خردسال «تورنا۲» هستند.

انیمیشن بنیامین – محسن عنایتی (کودک و نوجوان)
فیلم سینمایی انیمیشن بنیامین به کارگردانی محسن عنایتی و تهیه کنندگی مصطفی حسن آبادی آخرین اثر «آینده نگار» است.

فیلم سینمایی بنیامین برشی از زندگی مردم قوم بنی اسراییل در مصر باستان است. خرابکاری‌ آشر، دوست بامزه اما دست و پاچلفتی بنیامین باعث اسارت مادر بنیامین توسط سربازان پادشاه می‌شود. بنیامین تصمیم می‌گیرد برای نجات مادرش به سفری پرخطر برود و این سرآغازی است برای ماجراهای پرفراز و نشیب بنیامین و آشر ...

چنگیز جلیلوند، ناصر طهماسب، اکبر منانی، سعید مظفری و مریم شیرزاد با مدیریت دوبلاژ امیر زند صداپیشگان این فیلم سینمایی انیمیشنی هستند.

«بنیامین» شهریور امسال جایزه بهترین پویانمایی سی و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان را کسب کرد.

  • این فیلم‌ها در حالی نمایش خود را از چهارشنبه ۱۵ شهریور آغاز می‌کنند که به دلیل همزمانی این روز با شهادت امام حسن عسگری(ع)، سینماهای سراسر کشور از صبح تا ساعت ۱۷ تعطیل هستند.
نظر شما